3 Kasım 2009 Salı

Sen Bana Birini Android

Bugüne kadar dağılmalarına en çok üzüldüğüm Türk gruplarından biri oldu DANdadaDAN. (Diğerlerinin hangileri olduğuna dair en ufak bir fikrim yok bu arada...) Alışmıştım da gerçi, öyle zor bir durum söz konusu olmadı ama canlı performanslarını bol bol gören biri olarak söyleyebilirim ki, iyilerdi. Albümlerinin adı, Sen Bana Birini Android, efsaneydi. Canlı canlı içerken güzel içiliyordu, o duygudan bu duyguya zıplarken hezeyan yaşanıyordu aga...



Gel zaman git zaman grubun frontman'i (frontman diyince çok havalı olayormuş) Korhan Futacı; Korhan Futacı ve Kara Orkestra projesi ile geri dönmüş. Daha performanslarını dinlemek nasip olmadı ama MySpace sayfalarındaki şarkılar fena durmuyor, aynı kafanın ürünleri olduğu çok belli nitekim.



Yine de DANdadaDAN gibi olmadı, o havayı bulamadım... Sağlık olsun. 16 Kasım'da Babylon Lounge'ın üst katındaymış abiler bu arada, onu da belirtelim. DANdadaDAN'ın iki adet videosunu da tanga gibiyi araya dizelim ve gidelim.

1 yorum:

Sheed dedi ki...

http://www.babylon-ist.com/ProgramDetay.aspx?ID=2226

bi de buraya alalım babazula.. dandadadan öyle ölüp bittiğim bi grup olmasa da, eğlenmeyi garanti ederdi canlı performanslarında, hiç de pişman olmadım dinlediğime.. tamamen dandadadan'ın devamı sayamayız ama 123 ile seviye atlamış eski dandadadancılar.. bu gece babylon'da, ama wolfsburg var ne yazık ki..