11 Kasım 2009 Çarşamba

Lanet Şehir!

Bugün kafaya taktım, ya iPhone ya da iPod Touch alacağım diye. Çıktık valide ile yollara, önce Sakarya'nın en ünlü Turkcell bayisi Arabul'a uğradık. Bilgi aldım iPhone 3G S hakkında. 32 GB olanlardan istiyordum, bu yüzden onun bilgilerini sordum. 'Ya abi göndermiyorlar bizim buraya pek' dedi. 'Nasıl yani' sorusuna aldığım karşılık içler acısıydı;

'Ya bilmiyorum da, şimdi sıra var iPhone 3G S için, geldikçe veriyoruz ama en son alan adam yaklaşık 3 ay gelmesini bekledi.'

Öeh dedim, vazgeçtim. Dedim bari iPod Touch alayım, bunun için de Teknosa'ya gitmemiz gerekti. Aynen diyaloğu anlatıyorum;

- İyi günler, iPod Touch almayı düşünüyordum ben.
+ Malesef bizde yok efendim.
- Tamam da internet sitenizde var gözüküyor, bu kadar yol geldik.
+ Efendim malesef bizde yok, internette gördüyseniz oradan alın.

(Bak emir veriyor bi de tohumuna sıçtığım)

- Yahu, internetten alacak olsaydım bu kadar yol tepmezdim. Öbür mağazanızın stoklarına bakın bari.
+ 16 GB mı 8 GB mı?
- 32 yok mu?
+ Yok...
- Tamam, lanet olsun 16 GB olsun.
+ 16 GB var efendim...

Bu noktada tamam diyip onaylayıp, tam öbür mağazaya gitmek için bir iki adım atıyorum ki arkamdan bağırıyor;

'Beyefendi, beyefendi! Maalesef hiç kalmamış mağazalarımızın stoklarında.'

Sonra öğreniyorum ki, 4 aydır siparişi bile verilmemiş merkezden. Hayır, çok satılmıyordur anlarım da insanın elinde bir tane bulunur hiç değilse di mi? Yok... Hani nerede senin vahşi kapitalizmin ulan avradına yandığımın dünyası... Bu da TeknosaAsist zımbırtısında Sakarya'nın yer almadığı Türkiye Haritası. Bu da ayrı bir komedi...

'Hay sizin şehrinize de, Sabancı Grubunuza da, mağazanıza da!!!' şeklinde ne kadar küfrettim bugün sayamadım.

4 yorum:

Orange dedi ki...

hahahha tam bir teknosa klasiği. çağrı merkezini ara dayı, daha komik oluo hehe

Sir Douglas McGiven dedi ki...

yok dayı kalbim kaldırmaz. berk biladerim sağolsun gittigidiyordan 64 gb, garantili, 845 liraya bulduk. teknosa'da 32 GB 1000 liraydı mnkym. bir daha beş kuruş kazandırmam şerefsizlere.

Papasito dedi ki...

ah be abicim bişey biliozda konuşuoz

blastrula dedi ki...

Teknosa'ya fiyat karsilastirmasi icin bile girmem. Her türlü en pahalisi oluyor.