31 Ekim 2009 Cumartesi

Rüzgar Gülü

Berk dayım yine İstanbul topraklarında. Bu sefer bir iş görüşmesi için geldi ama bu görüşmeyi yine organizasyona çeviriyoruz tabi ki. Akşam Şaban ile Atatürk'ten aldık uçaktan iner inmez, Beşiktaş'ta hoşgeldin ayağına Gani'nin de eşliğiyle bir bira çakıp, yarın (bugün) görüşmek üzere ayrıldık. Biraları yudumlarken, mekanda Teoman - Rüzgar Gülü çalmaya başladı. Uzun zamandır duymamıştım. Melodisi alıp götürdü önümde süzülen yağmur damlalarıyla birlikte. Üsküdar'da motordan inince yürüdüm ruhum dinlendi biraz olsun, yine yağmur damlalarının yere vurduğunda çıkardığı ses ile...

Eve girdiğim gibi notebook'u açıp Sixers-Bucks maçı linki aradım ama bulduğum link sıçıştaydı. Şaban bahsetti bugün, nba.com League Pass uygulaması, ayağınız alışsın diye bir kaç gün bedavaymış. Ben de uzun uğraşlar sonucu sonunda giriş yaparak League Pass'ten Sixers maçını izlemeye başladım. Bir yandan NBAtv'de Hawks-Wizards maçı başlamış, bir yandan da NTV'de Celtics-Bulls maçı başlıyordu. Eskiden tek maçı az bulan bu bünye sapıttı tabi. Hiçbirinden bi bok anlamadım. Ama League Pass güzelmiş, istediğin maça bağlanabiliyorsun. İş-güç olmasa, alırım, tüm sezon istediğim maçı izlerim. Ama hakkını veremem gibi geliyor. İnönü'den kombine aldık hakkını veremiyoruz baksana. Yarın maçtayım ama 1-2 saatliğine Berk'i biladerlerimle bırakıp kaçacağım, maçtan sonra içmeye devam.

3 maç izlerken birşey anlamadım haliyle ama şu anda Suns-Warriors maçı eğlendiriyor. Gözüm Curry'de. Sevdiğim oyuncular listesine aldım keratayı. Derken üçlük çaktı bi tane, atışına kurban olayım. Aksine bizim Jrue Holiday'e hala ısınamadım. Her gördüğümde tokatlayasım geliyor. Mahallenin şımarık veledini andıran bir surat ifadesi var, ensesine falan patlatacaksın. Kapono çok şık hareket olmuş bizim takım için. Bucks'ta Jennings (Alim Karasu'nun tabiriyle Cengiz!) dikkatle takip edilmeli. İlk maçında 1 ribaund ve asist ile triple-double kaçırdı. Ersan da dikkatleri üzerine çekmeye başladı. Bitirmeden, salonun parkelerini çok beğendim. Formada sıçmasak iyi olacakmış.

Fotoğraf: Getty Images

Hiç yorum yok: