5 Ekim 2009 Pazartesi

Cevap Mı? Sorun Mu?

Geçen yazmıştım, Pivot hala çıkıyor olsaydı bu ay 2009-10 değerlendirmesiyle çıkardık diye. Bir daha gözdem geçirdim de, Kasım ayında çıkmışız hep, mantıklı olan da o aslında. Iverson kapağını da bu aya aldım haliyle. Can sıkıntısından kapak yaptım, yukarıda. Can sıkıntısı da acayip, iş yüzünden hayat ile olan bağlantım koptu. Şimdi toparlanmaya çalışıyorum ama enkaz gibiyim. Ama Berk'i gördüm en azından, tadını çıkaramasak da... Bu arada her ay kapak yapabilirim, en azından öyle bir düşüncem var. Bugün yine açıp baktım sayfalarına, üzüldüm tekrardan. Şu anda Türkiye'de hiç basketbol dergisi yok... Derginin artık satmadığını, internet ile birlikte devrin değiştiğini biliyorum ama en azından bir dergi olsa, tüm pazarı toplasa ayakta kalmasına yeter gibi geliyor. Ya da ben öyle zannediyorum, neyse.

2 yorum:

SkYMaN dedi ki...

Way Gurko way, nerelere goturdun beni aksam aksam anlatamam...

En yakin zmnda goruselim de bir sonraki ayin kapagini tasarlayalim, birde Time Out icin bir seyler bul, bos bos duruyor o sayfalar ;)

Orange dedi ki...

abi ne bulucam, fotoğraf koyarız işte oraya :P

görüşücez abi çok açtık arayı...