19 Ekim 2009 Pazartesi

Yapma NBATV!

Dün aklıma geldi ilk, NBATV Meksika'da oynanacak Sixers-Suns hazırlık maçını verir mi diye düşündüm. Bu akşam İsmail Şenol ile batug.com halısaha maçında karşılaşınca soracaktım ama unuttum. Eve geç gelince de maç saat 2'de olduğundan bekledim bir umutla. Dakikalar kala açtığımda 76ers season preview programı vardı. Saat 02.00'a döndüğünde yayın Meksika'ya bağlanıp maça girdi, ben de takımı bu sezon ilk kez izleyecek olmanın verdiği sevinçle yayılıp izlemeye başladım. İlk çeyreğin bitimiyle reklama giren NBATV, geri dönüşte Meksika'ya bağlanmak yerine yine bu gece oynanan Raptors-Celtics maçına banttan giriş yaptı. Oldu mu şimdi NBATV? Yatıp uyu mu demek istiyorsun bana? İspanyolca yayın olsa da izliyorduk be. Gösterip de vermedi resmen...

1 yorum:

ai #3 dedi ki...

çok çok üzülmedim, hazırlık maçıydı,meksikalı spiker kafamı skti,en önemlisi sahada hala clipers var daha o takımı bile sixers olarak bile göremiyorumki neyse bu bir süreç alışırız umarım ama hiç bişi eski siyah formanın yerini tutamaz.