10 Ekim 2009 Cumartesi

Fayt Kılab

Bu aralar arkadaş, dost, akraba çevremden ilginç ve şok edici satışlar görüyorum. Bazı bazı kişilerde de bazı bazı soğukluklar sezinlemedim değil hani. (Sırf bu satırı okuyup, avucunu sıvazlayanlar olacak. Sonra o avuçları 'yanlış alarm' neticesinde yalayacaklar da olacak tabi.)

İnsan dediğin hata yapar, yapar yapmasına da varsa bir sorunu da gelip konuşacak öteki insanlığına yakışır şekilde. Sustukça alınan tavırlar sadece kalp kırmaya yarıyor, başka bir şeye değil. O da bir yere kadar sikine takıp dert etmene, bir yerden sonra salıvermene sebep oluyor. Öyle olunca da tabi, dert edinilen konu hakkında bir uzlaşı ya da zıtlaşı gibi durumlar söz konusu olmuyor. Muallakta kalıyor rileyşınşipiniz.

Ne güzel söylemiş şair disko'da;

Hepimiz puştuz.
Bakın, altını çizerek söylemek istiyorum, gel gör ki söyleyemiyorum. Öyle bir buton yok burada. Her neyse, şaire büyük bir :zen: duruşu çekiyorum da bazılarımız daha da puştuz be abi. Ha? Değil miyiz?

Bak sinir olmuşum, ağğğğsağğğsbım bozulmuş gece gece. Sikerim sizi de dostluğunuzu da, alın götünüze sokun. Eyvallah, rahatladım.

2 yorum:

Sekerford dedi ki...

nerde yaşıyosun olm sen yazda bilelim

Sir Douglas McGiven dedi ki...

:adabazar: