23 Ekim 2009 Cuma

Bu Maç Evde İzlenir OST #6 : Gamsız Yaptı Dünya Beni


Düşündüm taşındım, OST konusunda bir farklılık, bir yenilik yapayım dedim. Tam o farklılığı, o yeniliği ararken, imdadıma mashuplar yetişti.

Peki mashup nedir?

İki veya daha fazla adette şarkının ahengle dansetmesi neticesinde meydana gelen mashuplar, sosyal yaşamın çekirdeğinde önemli bir parçayı oluştururken; bazı mashuplar Aborjin köylerinde milli marş olarak kabul edilmektedir. Ülkemizin bazı yörelerinde mashup, ilköğretim okullarında seçmeli ders olarak okutulmakta; Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuarı'nda Batı Halk Müziği dersi altında işlenmektedir. Peki, ülkemizi sarım sarım sarmalamış bu çılgınlığa biz nasıl katkıda bulunduk? İşte bizim seçtiklerimiz.

The Verve Vs. Jay-Z - Bittersweet Dirt Off Your Shoulders
Nirvana Vs. Rick Astley - Never Gonna Give Your Teen Spirit Up
Michael Jackson Vs. Nirvana - Smells Like Billie Jean
Queen Vs. Outkast - Hey We Will Rock Ya
Micheal Jackson Vs. Daft Punk - Harder Better Billie Jean
Michael Jackson Vs. Ghostbusters - Badbusters
Eurythmics Vs. Faithless - Sweet Insomnia
Green Day Vs. Travis Vs. Oasis Vs. Aerosmith Vs. Eminem - Boulevard Of Broken Songs
Linkin Park Vs. Britney Spears - Toxic Faint

Bonus
Michael Jackson Vs. Ercik - Bilicik

Not: Youtube'niz açık, keyfiniz kıyak olsun.

1 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

pusat nedir şaban? amansız nedir şaban?

maygıl ceksın'ın bir şarkısını içimden söylemek geldi.