26 Ekim 2009 Pazartesi

El Niño

Koptuk yine ortamdan, ritim falan kalmadı bende. Liverpool-Man United maçı vardı ve organizasyonu yapmayı geçtim, maçı izlemek için gayret gösteremedim bile. Yine kafamda tonlarca şey var, tilkiler birbirini kovalıyor. Gerçi organizasyonun yapılmama sebebi James Joyce'dan soğumamız da olabilir son zamanlarda, farklı mekan arayışlarındayız ve önerilere açığız.

Maç oynanırken ben de PES 2009'da, PC'de Liverpool'u almış gol arayışlarındaydım. NBA 2K serisi dışında, öyle PS kafeye gidip de PES oynamadım hiçbir zaman. Zaten genelde oynadığımda, ilk yarı iyi dayanıp gol atamayınca sıkılıyor, üzerine bir de yersem kırmızılar havada uçuşuyor ve rakip farka gidiyor. Bunu son zamanlarda değiştirmeye başladım ama yine de çok oynayınca sıkılıyorum. Arkadaşın PC'de henüz 2010 olmadığından biz 2009'dan devam ediyoruz. 2010'u da oynadım ama PS'da, hiç beğenmedim. Top kontrolü çok zor, sanki topu attığım takım arkadaşım yerinde bir direk var ve top ona çarparak rakibe ya da alakasız yerlere gidiyor. Bir de Barcelona'yı aldırmamak lazım rakibe. Oğuz aldı mesela geçen, ben Liverpool'dum, Beşiktaş'ın intikamını alırcasına 8 çaktı biladerim. Sonra o Fener'i aldı, ben yine Liverpool; maç 3-1 bitti, ben aldım. Çok iyi oynadığım da söylenemez ama arada büyük fark var.

Doğuş aramış işte PC'de oynarken dün, duymadım ama. 2 cevapsız çağrıyı görünce, bunlar çaktı heralde o yüzden arıyor hafız dedim ama öyle değilmiş olay. Arayınca skoru öğrendim, tebrik etmek için aramış o da, sağolsun. Benitez'in kredisini uzattığından sevindiğim bir skor değil ama sonuçta yendiğin takım da United.

Artık geçen sezon olduğu gibi, deplasmandaki United maçı için bir organizasyon yaparız herhalde. Yer bulamazsak James Joyce olur yine, çoktan başka yer bulmuş olursak da United maçına kalmaz, belirli aralıklarla organizasyon yaparız.

Fotoğraf: Getty Images

1 yorum:

Beercholic dedi ki...

hocam siz daha iyi bilirsiniz gerçi ama turkish pub'da iyidir ya..