18 Ekim 2009 Pazar

Yeşilköy-Silivrikapı Hattı, Dünya Küçükler Buz Pateni Şampiyonası

Geçen Pazar günü yoğunluktan bahsetmişim. Ertesi gün ofisten bilgisayarları toplayarak Yeşilköy WOW Airport Hotel'e gittik. Junior Grand Prix of Figure Skating 2009/2010 kapsamında düzenlenen Bosphorus ISU Junior Grand Prix İstanbul'da akreditasyondan sorumluyduk ve 3 gün boyunca otelde bize ayrılan odada bu işlemi gerçekleştirecektik. Bu sebepten, sabah 7'de otele gitmek kasacağından 2 gece boyunca otelde konakladım. Dolayısıyla dünya ile iletişimin yoğunluk ve yorgunluk sebebiyle kesildi. Çarşamba akşamı eve gelip ertesi gün sabahında otelde bulundum yine. Şaban'ın da katılımıyla öğleden sonra bize ait ne varsa toplayarak bu kez Zeytinburnu Silivrikapı Buz Pateni Salonu'na transfer olduk. Ama salon en azından eğlenceliydi. Yine akreditasyon gerektiğinde görevimizi yaptık ama çoğunlukla tribüne çıkıp yarışmayı takip ettik Şaban ile. Dün son günüydü şampiyonanın. Merak eden varsa; Junior Men'de Çin'den Han Yan, Junior Ladies'de Amerika'dan Kiri Baga ve buz dansında Rusya'dan Ksenia Monko-Kirill Khaliavin birinci oldu. Yaklaşık 3 gün bulunduğum salonda bana en eğlenceli anları yaşatan eleman ise Junior Men kategorisinde İsviçre'den Timothy Leemann oldu. Resim ya da vidyosuna cdler ofise geldiğinde ulaşabileceğim ama eleman Michael Jackson Tribute yaptı. Gerçi ölümünden önce de, 2008'de de yaptığını görebiliyorum Youtube'da ama ne farkeder, şu organizasyondan hatırlayacağım bir performans görebilmiş oldum sayesinde. Performansına başladığında Şaban'a MJ çaldığını söyledim ve kendisi bir süre müziği algılamakla uğraştı ama sonrasında ardı ardına Beat It, Bad çalması ve elemanın Moon Walk'a başlamasıyla ben kendimden geçtim. Tribünde bulunanların çoğu olayı anlamasa da, farkına varanların yoğun alkışını aldı. Neyse, dün sahnelediği performansı da kayıtlar elime ulaşınca koyarım buraya bir şekilde. Timothy dışında, aynı organizasyonun 2008 yılındaki final ayağında Çek Tomas Verner'in MJ performansını da izlemenizi isterim.

Fotoğraf: Mustafa Kemal Artalan

2 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

gürkan düzen - şaban taner

ai #3 dedi ki...

mj performansı hakikaten iyimiş