30 Ekim 2009 Cuma

Kendimle Oynuyorum #9

Selam, naber?

Benim iş olayı biraz muallakta kaldı. Verilen sözler ile davranışlar tutarsız olunca uyuşmazlık olunca ne yazık ki ortaya çıkan sonuç üzücü oluyor.

Sonuç olarak aşeriyorum işarıyorum bir yandan, aklınızda bulunsun yani sizin de...

'Kankssss' kelimemsisine akıl sır erdiremiyorum bir yandan...

Tanrı inancımı sorgulamaya devam ettiğim şu günlerde, 'İnsanoğlundan daha kudretli bir varlığa duyduğum ihtiyaçtan ötürü süper güçlerle donatılmış bir şeye mi inanmak istiyorum yoksa inanmasam mı ki lan?' gibi acayip bir çelişkiye düşüyor ve düşünüyorum.

Sonuçta şayet Tanrı yoksa aptal yerine koyulmuş olmak istemiyorum, şayet Tanrı varsa da boku yemek istemiyorum. İçten pazarlıklıyım, yaşasın Deizm!

Geçen şöyle bir muhabbet gördüm ilkokuldan bir kız arkadaşın fotoğrafının altında;

*Olayı Betimliyorum*

Akılları sıra zengin olan 'aileleri orta halin biraz üstünde oluyora tekabül ediyor bu' iki kız arkadaş gece alemlerine akarlar İstanbul'da. Klas bir mekan seçilir, kendini Barbie sanan genç kızlarımız Ken'lerini yanlarına alarak mekana girer. Kıyafetler tek parçadı, pahalı olduğu tahmin edilmektedir. Fotoğraf çekilmiş, Facebook'a yüklenmiştir;

!ACTION!

Kız 1: Oha ya çok Gossip olmuşuz kızım yeaaaa!
Kız 2: O gece bunun farkına varamamıştım ama anbılivibıl gerçekten. We are so kewl!

*Olayı Betimledim*

Gossip Olmak
Kewl
Anbılivıbıl

Eyvallah...

Bakayım dedim dün haber bültenlerine, ne zamandır televizyon izlemiyordum. 29 Ekim de olunca tarih, şölen mölen balo malo hulla balloo görürüz diye ama pek öyle şeyler yoktu... Hava muhalefetinin kötü oluşundan da olsa gerek diye düşünüyorum ama bir diğer sebebi de şu son açılımlardı sanırım.

Sınırlar dahiline giren teröristlere tepkiliydi insanlar daha çok. Şehit aileleri falan salya sümük -tabirimi mazur görün- içi acıyor insanın. Bu hâle düşmeli miydik? Bize yıllarca coğrafya derslerinde - tarih derslerinde gösterildi ve kulağa küpe edildi 'Türkiye'nin Jeopolitik önemi' diye. Allah belasını versin böyle Jeo'nun da Politik'liğin de... Keşke siktiri boktan bir coğrafyada olsaydık da huzurlu olsaydık diyesim geldi, dedim.

Bir de Saraçoğlu çimlerinde pet şişe olsam...

Geçenlerde Vatan Gazetesi'nde bir haber vardı, Demirören ara transferde Grafite'yi transfer edecekmiş. Ruud Fener'e göz kırpar, Kluivert da Galatasaray'a yeşil ışık yakar bak demedi deme, yakındır... ;)

Enbiey sezonu açıldı, fantağziler de bu vesileyle başlamış oldu. Hayırlı avlanmalar.

Dıreft demek işime gelmiyor, dıraft daha erkeksi ve dolgun geliyor ağza. Hatta yer yer kıllı ve damarlı. Drraaaaaaaft! Entellektüel bakış açısıyla; Çıreft...

Enbiey Tu-key-ten'in May Pıleya ve PES'in Bikam E Lecınd modlarına sardığım şu günlerde Ali Eren Beşerler'in varlığını sorguluyorum. İki adet de USB gamepad aldım, tabiri caiz ise amuagoğuyom ortalığın. Eyçdiemay kablosuyla elsidiye bağlayınca lepçapı, pi-es- triğğden bir farkı olmuyor. Kral gibi görüntü, hey meaşallah.

Peder eyçdi film olayına fena sardı... Garibim fuleyçdi televizyon ve setine toplamda ikibinbeşyüzyetele verip fuleyçdi yayın izleyemeyince kafayı çizmişti. Bu iş en çok ona yaradı. Bana film sipariş ediyor, ben de indiriyorum emi reri (ulama sanatı) olarak.

Haftada bir izliyoruz zaten bir film bu vesileyle... Geçen gece de Knowing'i izledik, Nikilas Keyc'i de hiç sevmem. Yine sevmedim, film de afedersiniz izlenilebilir bir film ama filmin son yarım saat-kırk dakikası da bir o kadar tarrak gibi izlenmeyecek kadar kötü, rezil, pis. 'Hayatımın boşa geçen iki saatini geri ver!' apaçiliği yapmamak için izliyorsun ama nafile...

SPOYLIR

Bi de sanki aptal varmış gibi yanında diyor ki; 'Onları aldılar başka bir evrene götürdüler. Orada yeni hayat...' Maldım zaten...

SPOYLA

Geçen Samed'le bir şey farkettik. Onun babası da benim babam da Fenerbahçe'li... Fenerbahçe ne zaman kazansa, rakip kim olsa farketmez, 'nasıl koyduk ama' muhabbeti dönüyor evde. Fenerbahçe ne zaman kaybetse; 'ben demiştim zaten, biliyordum böyle olacağını' muhabbeti dönüyor aynı şekilde.

Babama açtım bu mevzuyu, dedim ki; '...sürekli bildiğini iddia ettiğin bir durumla karşı karşıyayız baba... Gel seninle iddaa kuponu yapalım her hafta. Sen bana Fener maçının ne olacağını söyle, ben sisteme banko koyayım bir tane. Nasıl?' dedim. Siktir yedim...

Kağıt oynamaya gittiğim kahvede amcamı, Rock'n Coke'ta ise halamı görmüştüm ikişer defa. Striptiz kulüpten babam çıksa yerim!

Rabi Vilyıms'ın son albümü çıktı mı yoksa singıl olarak mı çıktı son şarkı? Albümü aradım geçen, hep konser kaydı var. Ne iş lan? Reality Killed The Video Star, güzel albüm adı.

United bu sene zevk vermiyor, Spurs'ten de umudum yok. Dedikodular doğru çıkar da Ginobili takas edilirse, taraftarlığı bırakıyorum.

Eyvallah.

1 yorum:

kutay dedi ki...

we are all kewell.. kewell from galatasaray..