10 Ekim 2009 Cumartesi

Oynecesen Oyneve Gari Oynemeycesen Meşgul Etme Bari

216 - Rusya - Almanya: 1 (2.2)

Vallahi, Rusya denildiği zaman ben kendi sahalarında oldukları sürece Rusya'ya veririm bankoyu. Verdim gitti hatta...

223 - Ukrayna - İngiltere: 0 (3.2)

İngilizler birinciliği garantilemiş gözüküyorlar fakat Rooney'nin Ronaldo'nun United'dan ayrılmasından sonra iyice alevlenen gaz hali diyor ki; 'bize farketmez, biz maçların hepsini kazanarak gitmek istiyoruz. Ha, bu arada Portekiz'in hâline de götümle gülüyorum' Ha, İngiltere'nin son zamanlarda yaşattığı hayal kırıklıklarına bakacak olursan tamam da, Ukrayna da boş takım değil be abi. Şöyle maça bir baktım, oranlara baktım, ne Ukrayna diyebildim ne de İngiltere... İyisi mi beraberlik oynanır dedim, yaptım bunu. Diğer tahminim de üst.

246 - Belçika - Türkiye: 0 (3.3)

Hâlimiz ortada... Yapacağımız tek şey kalan tüm maçları kazanıp Bosna'nın puan kaybetmesini beklemek olacak. Hatta mümkünse 4-5 puan birden kaybetsin, di mi Güntekin?

Yine de kazanabileceğimize pek ihtimal vermiyorum, umarım haksız çıkarım ama futbol konusunda sahip olduğum totemlerden bir tanesini hemen şuracıkta paylaşmak istedi bu deli gönül;

Teknik direktörünü taze değiştirmiş takımlardan korkacaksın arkadaş!

249 - İrlanda - İtalya: 0 (2,5)

Geçerli ya da geçersiz hiçbir argümanım yok. Bizim çucuklar kazanır; demek isterdim ama onu da diyemiyorum. İçimden İtalya'da geçmedi hiç biliyor musun? Böyle, bir boşluk var sanki içimde, sıfır ilen onu yansıttım.

***

Ha işin ehli değilim aman diyeyim, anama küfredildiğinin çınıları musallat olmasın kulağıma sonra. Zaten bu işin ehli olunabileceğine de inanmıyorum. Canım sıkıldı, bir yandan kupon yaparken bir yandan da bloga ne koyayım diye düşünüyordum, bunun sentezi oluşu verdi.

Bu aralar çok boşladık. Mevsim değişikliği meşgalesi işte... Herkes koşuşturuyor bir yerlere, insanlar telaşlı. Bir yanda hayat gayesi, bir yanda türlü dertler falan. Bizim tuzumuz kuru gerçi, koşuşturmuyoruz.

Geçen gün San Francisco'daydık, baba parası yedik biraz daha. Onu da yarın-öbür gün anlatırım artık.

Hiç yorum yok: