16 Haziran 2009 Salı

"Yanlış Düşünüyorsun"

Bugün içki hakkında anket yapmak için eve gelen kız böyle dedi bana. "Size göre bayanlar için hangisi daha uygundur?" dedi. Bira, rakı, şarap, cin, votka, viski vs... saydı. Sosyolojik feminite kalıplarının baskısı altında "Şarap" dedim, "Yanlış düşünüyorsun, ben sürekli rakı içerim" dedi. "Bu anketler genelde numuneli olur, isterseniz beraber içelim" diyerek içeri davet edecektim ki, babamın izninin henüz bitmediği aklıma geldi. "Benim tanıdığım kızlar genellikle şarap içiyor" gibi eblek bir laf ettim...

Bir de "21 yaşındasın" dedi bana. "89 doğumluyum, 20 olmam gerekiyor, neden 21 olayım ki?" dedim. "Ben de 89'luyum, oradan biliyorum" dedi. Sonra üç-dört saniye durdu, "Doğru, 20 oluyosun" dedi. Keşke numara felan alsaydım yav. Off, şimdi geriye dönüp bakıyorum da, büyük fırsat kaçırmışım dayı.

1 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

hahahahaha şaban süpersin! yani bilmiyorum aslında şu durumda neden süpersin de yine de süpersin. süper olmak için yaratılmışsın sen şaban. süper süper haehaehuahuahua