27 Haziran 2009 Cumartesi

Böyle Bir Kanal Vardı Lan!

Yok muydu oğlum? Saçma sapan kanaldı hani, eyçbibi diye okurlardı bi de. O zamanlar ayar olmazdım tabi ipimle kuşağım modunda olduğumdan da şimdilerde düşününce;

'eyçbibi iyi tivi, iyi tivi eyçbibi'

diye de aptal bir sloganları vardı. Başlı başına bu bile ifrit olmaya yeter. Sonra ne olduysa yalan oldu o kanal ama ilk çıktığında fena parlamıştı, evde paso HBB izleniyor falan. Sonra bir şey oldu falan, gitti bu kanal. Meteor mu düştü aptal kanala acaba? Toptan silindi oğlum, bi de kök salan toptanlar silinse ne güzel olur ha...

HBB diyince böyle saçma sapan bir yazı oldu. Bu da zaten onun gibi birden silinir yok olur falan. Acayip şeylere gebe bir yazı, s.ktim oldu zaten.

Not: Açılımı -Has Bilgi Birikim- imiş ve Kadir Has'ın imiş. Has Doydum Döner Kebap Salonu.

5 yorum:

Orange dedi ki...

olm acil servis burda mı yayınlanmıştı? robocop'un çizgi filmini fln hatırlıyorum...

Sir Douglas McGiven dedi ki...

ay dont kınov

Kayrakli dedi ki...

nfl i yayınlıyorlardı bir ara...

cavs dedi ki...

robocop'un cizgi filmi burdaydı onu iyi biliyorum. bide ekrana saat koymaa geyigi vardı bu kanalın. ben severdim yinede diye hatırlıyorum

HotSauce21 dedi ki...

ncaa'ide hbb verirdi