25 Haziran 2009 Perşembe

Nihat Beşiktaş'ta?

Haberi altyazı olarak geçerken NTVSpor'da gördüm. Demirören de açıklama yapmış; 'Nihat takımımıza hayırlı olsun.' şeklinde. Olur vallahi, yalan yok. Allem etti, kallem etti giydirdi o formayı. Sakatlıklardan çekmediği sürece Nihat Beşiktaş'a her zaman katkı yapacaktır bunda şüphe yok.

Gerçi daha resmi siteden bir açıklama yapılmamış ya da duyurulmamış. Muhtemelen ilerleyen saatlerde duyrulur. NTVSpor kaliteli bir kanal, haberi sağlama almadan duyuracaklarını hiç sanmıyorum. Bu yüzden şimdiden tüm Beşiktaş zamiasına hayırlı olsun denebilecek bir transfer.

Mehmet Topuz falan hikaye. Bu transfer döneminde şu ana kadar yapılmış en iyi transfer. Gözünüz aydın.

Blog'un Beşiktaş'lılarına da buradan selam ederim.

6 yorum:

Saban dedi ki...

Yalnız Nihat'la beraber Karşıyaka'dan Rıdvan Şimşek'i ve Antep'ten İsmail Köybaşı'nı da almışız. Acayip düşünceler içindeyim yahu, Bu adamları almayı Demirören nasıl akıl etti?

Sir Douglas McGiven dedi ki...

İsmail Köybaşı İbrahim Üzülmez'i keserse ve iyi de oynarsa üstüne hiç şaşırmam.

HotSauce21 dedi ki...

türkiye'ye geri dönen hiç bi lejyoner takımlarına doğru düzgün katkı sağlayamadığını düşünüyorum,umarım nihat bu zinciri kırar.ben nihattan tugayı örnek almasını beklerdim yalnız.kendisi ve çocukları için AB vatandaşı olma gibi planlarıda varken dönmez diye beklerken demirören'in çığlıklarına daha fazla dayanamadı sanırım.

Orange dedi ki...

ben sevinmedim transfere. sakatlık riski korkutuyor. bunun dışında kerem abinin dediği gibi ben onun avrupa'da kalmasını isterdim. topuz'un hıncını nihat'tan aldı demirören, yazık...

Sir Douglas McGiven dedi ki...

ne olursa olsun nihat kendini kabul ettirmiş, avrupa'da adını da duyurmuş bir futbolcudur. adapte olamama ya da sakatlık gibi sorunlar her transfer için düşünülen sorunlar.

sonuç olarak ne ibrahim akın'lar, batuhan'lar adapte olamadılar bu büyük takıma. nihat buradan yetişmiş, daha da büyümüş, yaşamış görmüş ve yuvasına geri dönmüş bir futbolcu olarak daha çok iş yapacaktır. ya da şöyle diyelim, ben umutluyum en azından.

Orange dedi ki...

batuhan'ı daha görmedik adam akıllı baba. benim büyük beklentilerim var artistten.