30 Haziran 2009 Salı

Sevtap

Çok eskilerden bir arkadaşım vardı. Ali, yakışlı çocuktu. Bir de kız arkadaşı vardı ki o da çok güzeldi. Yakışıyorlardı birbirlerine, imrenilen bir çiftti kısaca.

Yıllar geçti, görüşemez olduk. Biz mahalleden taşındık depremden sonra, onlar başka yere gittiler falan. Sonraları duydum ki kız da başka yere taşınmış sonraları ailesiyle ve bunlar ayrılmak zorunda kalmış. Ali'nin durumu iyi değilmiş, kafayı yemiş diyorlardı. Her gün içiyormuş, değişik ilaçlar falan.

Şimdi bu hikayenin gidişatından herkes dramatik bir şeyler bekler ya da hüzünle yoğurulmuş bir vuslat hikayesi ister değil mi? Kız dayanamamış, ailesini bırakmış da ona dönmüş olabilirdi mesela ya da dram diyorsak Ali ardında acayip duygusal bir mektup bırakarak intihar etmiş olabilirdi.

Yok aga, onların hiçbiri olmamış. Az önce aldım haberi önce dumur oldum, sonra kahkaha krizlerine girdim, sonra da üzüldüm anasını satayım.

Ali iyiymiş, toparlamış kendini. Ailesi de voliyi vurmuş bir şekilde. İthalat mı ne öyle bir şey anlattı herifçioğlu (eskilerden bir diğer arkadaş) ama olay şu ki Ali çok değişik toparlanmış. Travesti olmuş lavuk. Ne alaka lan? Ne alaka, nereden çıktı oğlum gece gece hahahahaha...

Neden yaptın bunu Ali? Sevtap olmuş bir de adı, önce seveceksin sonra tapacaksın. Vay anasını ya... Ahahahaha Sevtap.

1 yorum:

HotSauce21 dedi ki...

HAHAHA,SÜPER HİKAYE DOUG