22 Haziran 2009 Pazartesi

Gökhan Zan Galatasaray'da

Gökhan Zan Galatasaray'la anlaşmış efendim. Beşiktaş'ı bu transferden dolayı tebrik ediyorum, Galatasaray'a ise gülüyorum. Beşiktaş'ın bu yaz sezonunda attığı en doğru adım oldu bana göre.

Sakatlıklardan bir türlü kurtulamayan, takım içinde huzursuzluk yaratmaya müsait, zaman zaman komik hatalarla saç baş yolduran ama Milli Takım'ın da gedikli oyuncularından olan Zan'ın gönderilmesi herhalde çoğu Beşiktaş'lıyı sevindirir gibime geliyor.

Galatasaray ya da Rijkaard neye güvendi, Servet'in sakatken yüksek fiyata satılmasına mı? Gökhan da sakatlansa 5 milyon ederi var diye mi düşünüldü bilmiyorum, olabilir de. Ama gereksiz bir transfer olduğu da ortada. Gökhan Zan'a gelene kadar daha kaliteli bir defans oyuncusu alınabilirdi gibime geliyor. En azından yabancı kontenjanını bu mevkide kullanmak abesle iştigal olmazdı sanki.

Fanatik'in dediğine göre Beşiktaş Gökhan Zan'ın Galatasaray ile temasa geçtiğini bildiği hâlde adım atmamış, bonservisi 3-4 milyon edebilecek bir oyuncuyu bedava göndermiş de mişmişmiş. Gökhan'ın 3-4 milyona ederinin olmasını bir yana koyuyorum, üstüne para verseler almayacağım bir adamdır takıma. Gel gör ki Beşiktaş'ın, bilerek sözleşme yenilemediği gibi bir fikir edinmedim de değil.

Bakalım, Servet gibi değerlenebilecek mi yoksa Galatasaray'ın elinde mi patlayacak?

9 yorum:

Sheed dedi ki...

geçen sezon başında da teklifler vardı sanıyorum, o zaman satılıp üzerinden para da kazanılabilirdi..

pek şikayetim yok tabi de galatasaray bi de yabancı alacaktır oraya muhtemelen..

Gani Can Öz dedi ki...

düşüncelerine katılmıyorum doğuş, aksine zan'ı hiç sevmesem de servetin yerini doldurabilecek tek yerli oyuncu olarak görüyorum. yanına takviyesi de gecikmicektir kanımca. ankarasporlu bi genç vardı, o da irice. alınması da gündemde şu an sanırım. o çocuk da yeni servet olabiilir. ayrıca fenerbahçeden sonra sivasa gönderilen servet de galatasaraya geldiğinde 8 milyon euroluk topçu olacağına kimse inanmıyordu. bu takım emre aşık'ı bile değerli kıldı defansta. nasıl oldu bilmiorum ama o ayrı.

Sir Douglas McGiven dedi ki...

ben de o kadar değerleneceğini düşünmüyorum ganicim. aksi de olabilir elbet ama servet fenerbahçe'den sivas'a giderken -şayet yanlış hatırlamıyorsam- kronik sakatlıkların pençesinde olan bir adam değildi. ayırca iri yarı vücudu kendisinden beklenen derecede işliyordu.

gökhan zan -kanaatimce- vücudunu layığı ile kullanabilen bir futbolcu değil. çeşitli sakatlıklardan muzdarip ve servet kadar hırs sahibi değil.

bekleyip göreceğiz.

kutay dedi ki...

bedava alınmış bir milli takım topçusu. ayriyeten yabancı bir stoper muhakkak alınacak. mıllı takımın diğer 2 stoperi emre aşık ve emre gungor de olduguna göre, gereksizden öte rotasyon için oldukça faydalı bir transfer..

bu arada bilmediğim için soruyorum, gökhan zan takım içinde huzursuzluk yarattı mı besıktaşta,problemli midir?

Sir Douglas McGiven dedi ki...

"Sakatlıklardan bir türlü kurtulamayan, takım içinde huzursuzluk yaratmaya müsait"

bunun neresini anlamadın?

Saban dedi ki...

Gökhan Zan için çok fazla birşey demek istemiyorum, omzu elinde yıllardır para yedi bu camiadan. Geçen sene doğruldu, kaptan yaptılar. Al sonu bu. Birbirlerine terlik değil Timberland fırlatsalar da İbolar'dan şaşmayacaksın kaptanlık konusunda.
Ha bir de bunun üstüne İbrahim Kaş'la Dorin Goian'ı getirirse Demirören, daha da başka birşey yapmasına gerek yok.

kutay dedi ki...

takım içinde huzursuzluk yaratmaya müsait diyorsan bunun somut bir nedeni olmalı ki biz de anlayalım.

çok sık sakatlanıyor diye huzuruzluk yaratır diyorsan canı sağolsun, bu sezon galatasarayda sakatlanan da çok oldu, huzursuzluk çıkaran da. arada kaynar gider.

Saban dedi ki...

Huzursuzluk şu yönden olabilir, iki senedir her yeri çıkan bir adamın bir sene top oynadığı için 1.5 milyon euro istemesi, dört beş senedir bu takımda aralıksız oynayıp, 700-800 bin eurolara oynayan yerli oyuncularda sıkıntı yaratabilir. Bence Gökhan Zan'a bu parayı vermektense, bırakmak doğru hamledir.
Ah, hep bu yabancı sınırlamasının yüzünden oluyor bunlar. FIFA da gaza geldi, iyiden iyiye sıvadı. Önümüzdeki beş sene çok ilginç olabilir.

Sir Douglas McGiven dedi ki...

yani bir nebze şaban açıklamış zaten. bunun yanı sıra beleşe de gelmiş olsa, milli takım oyuncusu da olsa çok da düzgün bir adam olduğunu söyleyemeyiz. kaldı ki ne yazık ki tarih ve maç örneği veremesem de saha içinde arkadaşlarıyla tartıştığına defalarca şahit olmuşluğum var. neyse bu son dediğim zaten bir ihtimal olabilecek bir şey. zaten kaldı ki ben de kesinlikle huzursuzluk yaratır, takımı böler gibi bir şey söylemedim. yaratabilir dedim. :ahmet çakar:

bunun yanı sıra beleşe gelmiş olması ve iyi bir transfer olduğunun bunun üzerinden anlatılması bedavacılıktan başka bir şey değil. tamam galatasaray'ın mali yapısıdır hededi hödödür ama bir yere kadar. adam bonservisi elinde geldi diye bedavaya da oynayacak değil sonuçta.

bonservisiyle birlikte kolu ve bacağı da her an elinde gezen bir adam gökhan zan.