Dün arkadaşlarla acayip bir muhabbete bulaştık. Reklamlarda tanıtımı yapılan ürünlerin, cinsellikle net bir bağları olmasa bile cinsel içerikli senaryolarla sunumu ve bu ürünlerin bu sunumdan sonra ilgi çekip çekmediği hakkında. Acayip fikirler, acayip espiriler, acayip görüşler oldu. Olayın detayına girmeyeceğim, sonuçta o anki etkiyi alamayacağımızdan ne kadar anlatsam boş. Sadece çıkan en ilginç fikri paylaşayım dedim, ortak bir fikirmizdi bu Orçun ile benim.
Buna benzer bir şey yapıldı ya da yazıldı mı bilmiyorum. Biz orijinal olduğunu, bu tarz bir kinaye ile ürün satışında ciddi etkiler olabileceğini düşündük bir de üstüne. (Olumlu ya da olumsuz.)
Classic
Ürünlerin resimleri Algida'nın kendi sitesinden Print Screen ile alındığından biraz yamuk yumuk tabi, mazur görürsünüz artık.
1 yorum:
Dayı, biz sizin yaptığınızı derste yapıyoruz. Acayip keyifli oluyor.
Yorum Gönder