7 Nisan 2011 Perşembe

Chelsea - Manchester United

Dun isten erken ciktigim nadir gunlerden biriydi.
Zaten ligleri takip edemiyorum buradan, bir de Star'in Sampiyonlar Ligi yayin politikasindan oturu o keyiften de mahrum kaliyorduk ki bu hafta Chelsea - Manchester United macini gorunce isten erken cikmis olmamin keyfi ikiye katlandi.
Cips, bira falan aldim kendime marketten.
Moda girdim.
Sikecektik Chelski'yi, emindim.


Saat 21:40...

Cocuklar Duymasin'dan vazgecmek cok da zor olmadi.
Zira Behzat C.'nin tekrar bolumu ile birlikte mac baslayana kadar cerez olarak idarelik izlenen seylerdi.
21:42 - 21:43 sularinda Star'i actim. Genis acidan stadi gosteriyordu, takimlar sahaya cikmisti bile...
Santra'ya zoom yaptilar,
'Ve baslama vuru...'

*Pof!*

Bir mac da boyle gecti iste... Sikeyim uydu politikanizi.

Hiç yorum yok: