10 Nisan 2011 Pazar

Daral Günlükleri #2: Sictim, Deneme Oldu

Yazin kisi, kisin yazi ozleyen; ilkbaharda cosup sonbaharda huzunlenen siradan bir insanim galiba. Bununla gurur duyuyor olmama ragmen ekstrem bir insan olsam kisin donan gotumu, yazin ise pisik olma ihtimaliyle beni surekli teyakkuz hallerine sevkeden gotumu kafama takmayacaktim muhtemelen.

Soyledigimiz sarki hep ayniydi seninle, ayni agacin altina uzanmis, ayni sarabi iciyor, ayni umutla gelecege bakip birbirimizi istiyorduk sonunda. Ama senin sesin cok kotuydu, baydi tabi bir yerden sonra. Bi' sus be kadin, sus!

Zuhal Olcay, Recep Ivedik'i olesiye sevdigini ve 2. filmin tum repliklerini de ezbere bildigini soyledigi gun gozumdeki o asil ve heybetli durusunu kesinlikle kaybetti. Yani ben izlerken altima sicsam, ben replikleri ezberlesem koymazdi da... Ask olsun sana Zuhal, ask olsun! Sirada ne var? Turkan Soray Mehmet Ali Erbil'in tum filmlerine ayilip bayildigini mi aciklayacak?

Buraya geldigim ilk gunlerde cok tutuktum. Nihayetinde derdini anlatacak kadar bile dil bilmiyorsun. Alfabeyi, 10'a kadar saymayi falan ogreniyorsun. Hal boyle olunca Disco ortamlarinda falan kendimi pek gosterme firsatim olmadi. Zaten dans mans bu tur zerzevatlari sevmedigimden apaci konumuna dusmemek icin hic atlamadim ortaliga.

Ne gundur ki ben bizim apacilerin papucunu dama atacak cevherlerin tas gibi hatunlari yalayip yuttuklarini gordum ve 100'e kadar sayabilmeye basladim, o gun koptu bende zincirler. Su an babam beni gorse gurur duyardi lan, layka ciiiisiieeeks layka cisiiiks upcs upcs.

Facebook'taki Ruslarin %90'i arkadas listelerinde Turk barindiriyor lan. Arkadaslarimi eklemiyorum amina koyayim sirf onlardan biri gozukmek istemedigim icin. Yani baska bir Turk bakip, 'Kesin guney sahillerinde tanisip hemen Facebook'tan eklemistir pezevenk' demesin diye. Cok korkuyorum oglum!

Hani feyzbuk uzerinde bir sey begendiginizde 'You and 3 others like this.' yazisi cikiyor ya, iste sirf bunun icin feyzbuk'u asla terketmeyecegim. Goynumun tellerine dokundu lan! 'Sen bir yana, digerleri bir yana canim abim! En kral sensin alemimde.' der gibi bana feyzbuk, sen-sak-rak ruyalarimda.

'Converse' giyip 'ayakkap'larinin 'tek'lerini birlestirerek fotograf cekildikten sonra 'feysbuka' yukleyip birbirlerini 'tag'leyenler photography.

Converse olayinin iyice bokunun ciktigi donemlerde bir arkadasimin cok guzel bir lafi vardi, saygiyla anmis olayim boylece onu da buradan, 'Converse cilginligina kapilan insanlar parti kurup secimlere girseler, iktidar olurlar.'

Oyle oyle...

Burada isler biraz farklidir saniyordum, yanilmisim. Daha Barcelona macinin biletleri satisa ciktigi anda cok buyuk oranda bilet tukendi. Karaborsa'da bilet fiyatlari 4-5 katina kadar cikti. 'Ispanya'da izlerim daha iyi amina koyayim!' diyen insanlar turetti, o derece. Mac gunu dibe vurur aslinda ama ne olur ne olmaz diyip de 3.5 saat suren yolu cekemem, bir de bunun donusu var.

En cok seni ozledim, seni dusunuyorum dusuncelerim hala daha degismese de sana dair, ama sana bunu itiraf etmek istemiyorum zira hem zamaninda bu konu hakkinda cok buyuk laf ettim, hem de tam evlenme arefesindeyken sen, islerin boka sarmasina luzum yok. Yine de su an yanimda olsan guzel olurdu, daha fazlasi degil.

Sisman degil, sisko diyelim. Girtlagini sikeyim, koca gotunu tokatlayayim, gobegini yakip sabun yapayim, kofte dudaklarinin aras... Neyse! Bu tarz seyler de diyelim. Lan oglum ben zaten sismana sisman diyen pek insan hatirlamiyorum etrafimda, genelde zaten az once ornegini verdigim sekilde hitap edilir bunlara, en kibar hali da zaten siskodur.

Annenin sana evlenmelik diye buldugu 'hayirli kismet' ile bir hafta takilip erotik tavsana bagladiktan sonra iliskiyi bitirmek nasil bir kafa olabilir cidden merak ediyorum.

Son donem genc yeteneklerinden Muge Boz'u begeniyorum, cidden begeniyorum hem de. Ya sen nesin oyle ya? Aferin sana Muge Boz. Murat Boz sen cikabilirsin, seni hic sevmiyor ve tisskiniyorum.

Genclere tavsiyelerim elbette var, her zaman olmustu, yasadigim sure icerisinde de hep olacak. 'Okuyun adam olun oglum... Salaklik yapmayin!' Saka lan saka! Gezin oglum, hayatin tadini cikarim. Am, got, meme, sik, biyik, six-pack, alkol, sigara, -lik gibi ornekler bir yana (onlari yine hobi olarak...) bambaska yerler gorun, kulturler taniyin. Harbi diyorum cok guzel bir sey.

Son istegim Ruslar'in sicak sulara inmesi, Turkler'in sicak Ruslar'a binmesi yonunde olacak. Ama gonlunuzu kaptirmayin. Gotunuzden kan alirlar kamiller sizi!

Duygu seline kapilip, etrafindakileri de kendisiyle surukleyen balcik tadinda erkeklerin o hezeyan aninda daha sonra pisman olacaklari sarkilar-siirler yazdiklarini bilirdim. Bazilari bu cesarete erisir de okur bile ama bazilari da piner kalir. Sen ne degisik hatunmussun arkadas? Zaten cat-pat Turkce biliyorsun, onunla da bok gibi sarki yapip gelip karsima okuyor ve yuzumun kipkirmizi kesilmesine neden oluyorsun! Guleyim mi aglayayim mi bilemedim, her panik yapan erkek gibi 'ocakta yemegim var' diyerek ortamdan uzaklastim.

Google'a Carliston Biber yazinca Justin Bieber'in fotografinin cikmasi, Facebook'ta Carliston Bieber diye bir account olmasi?

Naiiiyzzzzz...

Eyyorlamam buhadar...

Hiç yorum yok: