2 Eylül 2009 Çarşamba

Türeyen Gökçekler

Zamanında benim ve birçok insanın yazdığı gibi, Ahmet Gökçek Ankaragücü'ne başkan oldu. Doğal olarak, TFF de bu ilginç birleşmeye bir soruşturma getirmekte gecikmedi. Bakalım, taze Ankaragücü başkanı bu konuya ne demiş:

“Ben Ankara’da fahri olarak görev yaptım. Hiçbir resmi bağım olmadı. Bunu özellikle belirtiyorum. İsteyen istediği soruşturmayı yapabilir. Böylece gerçekler ortaya çıkar. Bazı kesimlerin ise bizim önümüzü tıkamak istediğini düşünüyorum. Güçlü ve başarılı bir kulüp olacağımızı algılayanlar, önümüzü kesmeye çalışıyorlar. Eleştirilere gülüp geçiyorum.”

Fahri mi? Külliyen yalan.

14 Temmuz'da yazdığım TSL'deki Kadın İstihdamı yazısını yazarken, Ankaraspor'un internet sitesinde Ahmet Gökçek Futbol Şube Sorumlusu konumundaydı. "Onursal" veya "fahri" gibi bir ünvan da yoktu. Onursal olan Ahmet Gökçek'in babasıydı. TFF, Temmuz ayındaki herhangi bir Ankaraspor evrağına bakarak Ahmet Gökçek'in Ankaraspor'la olan bağını bulabilir.

Resimdeki şahıslar kim? Solda Ankaraspor teknik direktörü Jürgen Rober, sağda Futbol Şube Sorumlusu Ahmet Gökçek. Acaba yapılan sözleşmede Ahmet Gökçek'in adı "Fahri" olarak mı geçiyordu? Buyrun TFF için bir araştırma alanı daha.

Peki bu iki resim nereden alıntı? Ahmet Gökçek'in uzun kollu dar tişörtüyle genel yayın yönetmenliğini yaptığı Ankaraspor'un resmi dergisinin Mayıs-Haziran sayısından. Bu sayıya Ankaraspor'un resmi sitesinden ulaşabiliyorsunuz. Evet, resmi siteden Ahmet Gökçek'in adı silinmiş ama, her yeri temizlemeyi unutmuşlar. Bu arada dergide yazanlar daha da ilginç. Ahmet Gökçek'le yapılan (ya da kendi kendine yaptığı) röportajda Ankaragücü ile birleşme konusunda Gökçek'lerin niyetini sözlü olarak da görebiliyoruz. Bu röportajı da başka bir yazıda irdelemek lazım.
Peki bu adam kim? Aktör Timothy Olyphant. Neden burada? Belirli bir nedeni yok, Ahmet Gökçek'e tip olarak benzediği için koydum sadece. İnşallah huy olarak benzemiyordur.

Foto:ankaraspor.com.tr

Hiç yorum yok: