29 Ağustos 2009 Cumartesi

Rooney Likes Turkey

Bu Twitter hesabı gerçekten onun hesabı mı bilemiyorum. Umarım içinde 'Turkey' olan sığ kelime oyununa dahil olan kişi o değildir. Bir İngiliz domuzu olduğunu, saçma sapan beyanatlar verebileceğini bilirdim de, bu kadar sığ sularda yüzebileceği açıkçası hiç aklıma gelmemişti.

O değil de, benim bilmediğim bir kimlik sorgulama şekli yoksa, hesabın gerçekten Rooney'e ait olup olmadığına dair kesin bilgi içermeyen bir haberi boy boy manşet yapmak da nasıl bir gazetecilik anlayışıdır onu merak etmekteyim. İyice blog ortamına dönmeye başladı gazeteler...

2 yorum:

Major dedi ki...

abi adam kendince geyik yapmıs, bende ingiliz olsam bende yapardım valla.. =))))))))

Sir Douglas McGiven dedi ki...

iğrenç bir espiri olurdu, milliyetçi damarlarla alakası yok. zaten yıllardır yapılan geyik, tekrarlamanın alemi yok. matah bir geyik değil onu vurguladım. onlar senin ülkene 'turkey' diyor, senin ülkende ülkenin adı 'türkiye' o yüzden matah bir geyik olmuyor.