29 Ağustos 2009 Cumartesi

Oasis

Oasis içinde yıllardır Noel ve Liam'in tartışmaları olurdu. Abi-kardeş olan bu ikili, söz konusu Oasis olduğunda karı-koca gibi atışıp birbirleriyle tekrar barışırlar, City aleyhtarı ateşli çıkışlar yapar, maçlara giderlerdi.

İngiliz basını bile iyice geyiğe sarmaya başlamışlardı ki bu geyiği, geçenlerde havaalanında tartışan ikili yine basının malzemesi olmuş, Noel'in Liam'a 'Ne halt yersen ye, grubu sen çekip çevir de görelim' diye bağırdığı ve havaalanını terk ettiği rivayet edilmişti. Bu kavga yüzünden Oasis Paris konserine çıkamamış, Noel internet siteleri üzerinden bilet alanlardan özür dilediğini belirtmişti. Yine barışırlar derken anlaşılan söylentiler doğruymuş ki konuyla alakalı siteler, İngiliz basını Noel'in; 'Liam denen herif ile bir gün daha çalışamam, Oasis'ten ayrılıyorum.' sözünü geçiyorlar sabahtan beri.

Oasis hayranı bir insan olarak, ben üzüldüm. Son albümleri benim için hayal kırıklığıydı, keşke diyorum, keşke bari onu çıkarmasalardı da eskisi gibi kalsaydılar aklımda. Manchester United taraftarı olarak bakınca olaya, iyi olmuş ibnelere diyor insan tabi... United garezlerinden, Arap'lara çekmedikleri yağ kalmadı heriflerin. Fakat oralarda bilmedikleri bir şey var, Arap yağı bol bulunca pek hayra alamet şeyler yapmıyor...

Hiç yorum yok: