14 Temmuz 2009 Salı

Kopalım Bari

Hastasıyım bu sönmüş yıldızların bisiklet pompası esanslı geri dönüşlerine. Böyle tip değişmiş, kılık kıyafet değişmiş falan. Genelde günümüz trendleri çerçevesinde daha gay'sel dönüşler yaşanıyor. Neyse aslında bundan bahsetmeyecektim de, konuyla alakalı diye giriverdim.

Ne acayip arkadaş, 'Kopalım Bari' nasıl bir albüm ismidir? Bırak ya... Tipe bak bir de, sorsan Karadeniz adamıdır he! Bilmiyorum ben mi yanlışım ama Karadeniz'liyim diyen adamın bir duruşu, efendiliği vardır. Neydin ne oldun be baklavacı olasıca Güloğlu...

Albüm de bi' boka benzese bari!!!

1 yorum:

HotSauce21 dedi ki...

türkiyenin yetiştirdiği en sağlam götoğlanlarından biridir tartışmasız :tipinisikiiim:

onu hayko cepkinle aynı programa çıkartan okan bayülgenede sağlam küfür bastım bu hafta sonu...