27 Haziran 2009 Cumartesi

Bu Maç Evde İzlenir OST #1: Michael Jackson Haftasonu

Haftasonu olayı yalan tabi... Müzik kanallarına bir buse kondurayım dedim inceden.

Gençsubaylar'da takıldığımız gibi devam edelim dedik şu liste olayına. Boş boş gezmesin okuyan insanlar, arada açıp takılsınlar.

Bildiğiniz üzere hakkın rahmetine kavuştu Michael Jackson, yasa boğulanı da var Allah'ından buldu pezevenk diyenler de var. Farketmez, bir dönem hatta bir kaç dönem bu adamla büyüdü. İki güncük dursun şarkıları istedim, sonra blogu normal seyrine çevirip eskisi gibi liste yapmaya devam edeceğim.

Ben kafama göre herifçioğlunun sevdiğim şarkılardan bir derleme yaptım ki zaten çoğu da en popüler şarkıları. Herkes biliyordur, bilmese bile aşinalık vardır o yüzden; 'şunu niye koymadın' - 'bu neden yok' gibi konularda problem olacağını sanmıyorum.Kafaya göre takılmaca yani, boş boş okumayın maksat. Arada ince ince çalsın Michael Abi'nin sesi.

Hiç yorum yok: