25 Haziran 2009 Perşembe

Ananıskeeeee!

2 yorum:

F.E.K. dedi ki...

vayy iyiymiş ama şunları gruplara göre yapmayı bırakıp bi 60-80 arası diye yapsalar ne güzel olur

Sir Douglas McGiven dedi ki...

güzelden öte efsane olur ama telif hakları buna engel oluyor olabilir. ne kadar doğru olur bilmem ama pazar mantığı bunda da vardır mutlaka. bir gruptan toplu şarkı ve isim haklarının alımı daha makul olur gibi, biraz da ego tatmini olarak ama tabi konsept dışı normal oyunlarında da bir çok farklı sanatçı oluyor. bilemedim şimdi birden. kendim anlatıp kendim cevapladım bir şey.

aslında ben geçen bu konu üzerinde 'keşke olsaydı, ne oynardım...' diye düşünüyorkene çıktı bunun haberi. öncesinde varmış zaten ama ben yeni gördüm, neyse.

bu rockband'in ilk konsept oyunu olacak ve bunu da beatles ile yapıyor olmaları iyi bir pazarlama taktiği. sonuçta bu alanda guitar hero almış başını gitmiş durumdaydı.

bunun yanı sıra rockband lego'yu takip ediyordum ben uzun süredir, o da bu sene içerisinde çıkacak oyunlardan biri.