15 Şubat 2010 Pazartesi

Satırdey Nayt

Açılış seremonisini son saniyesine kadar izledim, yattığımda saat 07.00 sularıydı. Dediğim gibi, 09.00 gibi de uyandım. Bildiğin ölüyordum dayı, gözlerim yanıyordu. Kendimi direk duşa attım, açılırım biraz diye, ama duştan gözlerim kapalı çıktım resmen. Hazırlandım falan, felaket bir yağmur altında Ataköy tarafına gitmek için yola koyuldum. Öğle saatlerinde eve geldiğimde güneş yüzümü yakıyordu. Havanın başı dursa, götü durmuyor zaten bu günlerde. Aklımda uyumak vardı biraz olsun. 2 saatlik uykuyla duruyordum zira. Sağolsun, üst kattaki komşumun zaten eziyet şeklindeki müzik seçimlerine bir de subwoofer'ın etkisi girince yalan oldu. Akşam organizasyonunda Yeni Açık tayfasından Memir'in ev sahipliğinde All-Star organizasyonu vardı, ufak da olsa. Şaban satınca 3 kişi kaldık zaten, anlayın işte. Yeni Açık'ta zaman zaman fazla kombineleri değerlendiren Volkan ile buluşup, Beşiktaş Çarşı'daki Külüstüre yol aldık. Memir geldi, goller geldi, içtik falan, yemek yedikten sonra Memir'e yollandık. Alkol falan da vardı ama beni en çok etkileyen uykusuzluk oldu. İşte böyle olunca, üzerine bir de böyle boktan bir organizasyon izleyince daha çok üzülüyorum. Ha, biz aramızda eğlendik mi? Eğlendik, o ayrı mesele. Shooting Stars için favorim Teksas takımıydı, o güzel oldu. Yetenek yarışmasında Derrick Rose diyordum ama yarışmadan çekilince Nash alsa fena olmazdı, eğlendirdi de. 3lük için ilk açıklandığında, hatta açıklanmadan bile Stephen Curry'nin almasını istiyordum. Volkan'ı hatırlamıyorum ama Memir'in de gönlünden geçen isim oydu. İlk turda isabetleri buldukça coştuk ki coştuk. İkinci turda, en son atacağını gördüğümde baskı korkuttu beni de, yine de bir çaylağa göre çok iyi performans gösterdi, şutuna kurban olduğum. Pierce'ı hep sevmişimdir de, Garnett, o triplerine ayar oluyorum. Smaç yarışmasında kalbimden geçen isim yine bir çaylak, DeMar DeRozan'dı ama Shannon Brown'dan da tırsmıyor değildim. Kısa kesiyorum, hepinize yazıklar olsun, özellikle Brown'a. O kadar yaygara koparıldı, bunlar için mi? Yeteeer, Nate Robinson, yeeeteeer...

Fotoğraf: Getty

Hiç yorum yok: