25 Şubat 2010 Perşembe

Dur Şimdi Dur! Bunları Sonra Konuşuruz...

Boktan bir gündü.
Günler boktan gelmeye başladı.
Günler hakkında uzun süredir boktan düşüncelerim olmuyor değil.
Uyku?
Unut gitsin...
Stoke City - Manchester City muhabbettinde bir sona gelinse, biri abilik yapıp alttan alsa da bu işkence bitse.
İddaa'da adam siktiler arkadaş resmen...
En son bu işkenceyi benim üniversiteye hazırlandığım dönemlerden birinde Inter yapmıştı. Bilmem kaç maç üst üste berabere kalıp 'ha bu hafta yener' diyen bünyeyi çok yıpratmıştı.
Etrafta, sağda solda, entellektüel birikimini am göt meme triosunu da cüretkâr bir şekilde kullanarak sergilemeye başlayan hatunlar peydah oldu, olmuyor değil.
'Hacı naber ya?' diye lafa giren hatunlar var lan!
'Hacı naber ya? Gördün mü bak yine tutuklamışlar savcıları amına koyayım' diyeni de gördüm.
Herkesin kendi tercihi, eyvallah da, itici ya-hu!
Gerçi am göt meme triosundan kastım blogger'da seks hayatını paylaşanlardı. Ulan ne kadar beyinsiz varsa alayını sol ele mahkum ediyorlar be.
İşte hayatın gerçeği ve içinde barındırdığı zıtlıklara bir örnek... Bazıları sol ayağıyla efsaneleşip hafızalara kazınıyorken, bazıları sol eliyle yok oluyor, yitip gidiyor.
Çoğaldı bunların sayısı...
Pelin Batu'nun blogger'ı var mıdır?
Dün uyku muyku yalan oldu bende, hâlâ uyumadım.
Sağ gözüm yaklaşık akşam 10 sularından beri seğirmekte ve o kadar tatlı bir his uyandırıyor ki uyumuyorum.
Gözümün Seğir Defteri diye bir seri yapıyordum bir ara onu hatırladım...
Fener'in de Galatasaray'ın da tur atlaması dileklerimi iletiyorum. Çok sportmen olduğumdan değil gerçi, yarın iddaa'da buna yönelik bir kupon düzeceğim, o bakımdan.
Pelin Batu'nun telefon numarasını bilen var mıdır?
İçinde vergi geçen herhangi bir konudan bu seneden sonra tamamen uzak duracağım.
Üretim şirketlerinin de te anasını satayım! Haydi ürettin, muhasebesini ne tutuyorsun? Siktir git ver muhasebeciye o halletsin kardeşim!
Olmuyor ki öyle...
E olmuyor da olan bana oluyor.
Olan biten çok şey oldu bu ara.
Boktan şeyler oluyor.
Olanlar hakkında boktan yorumlarda bulunuyorum.
İyi, madem öyle diyorsun, 'araşalım bir ara!'...

Hiç yorum yok: