23 Nisan 2010 Cuma

Çetruuulet Çet Çet Ruuulet Çetrulet!

Şu geyiğe bulaşmadım daha, götüm de yemiyor aslında. Yalnız arkadaşlar bol bol anlatıyor, çok güldüklerinden falan bahsediyorlar.

Bir tanesi anlatıyor geçen, küfürleri sansürlemeden geçeceğim kusura bakmayın şimdiden.

"Geçen girdik X'le maksat geyik olsun diye, her tür insan çıkıyor karşına. Türklerin Türk olduğunu direk anlıyorsun zaten de yabancılar da bir acayip, yalnız değilmişiz bu gezegende. Ama biz millete nah yapıp, el kol çekip gülüp eğlenmeye girdik zaten. Bazı hatunlar vardı, iki parmağın arasına dil falan sokuyorlar, çok komik. Hepsini geçtim de oğlum biz bu kadar siki taşşağı bir arada görmedik. Millet masturbasyon yapıyor lan kamera karşısında!"

Aslına bakarsan MIrc vakasının bir benzeri, Facebook'un yandan yemişi, ICQ'nun kankası, tüketim toplumu, endüstriyel futbol hatta!

Fakat bana kalırsa asıl olay kamera. Kamerayı gören insan sapıtma eğilimine giriyor, benim de çokça yapmışlığım vardır böyle eleştirdiğime bakma. Kamera karşısında neler yapmadım ki! (Her şeyi değil tabi...)

O kamera denen alet, çok acayip bir alet. Şeytan icadı, almış götürmüş, satamadan getirmiş şimdi bizi sikiyor. Ayık olun, globalizasyon bu işte!

Hiç yorum yok: