9 Haziran 2010 Çarşamba

Dünya Kupası Evde İzlenir!

Dayı cuma başlıyor şaka maka futbol şöleni. Ben de tahminlerimi yaptım aradan çıksın diye, unutmadan. Nereden yapıyoruz? Buradan. Açılış maçında ofisteyim. Vuvuzelalarla açıyoruz turnuvayı. Dünya Kupası boyunca ya ofiste ya evde olacağım, bir kaç arkadaşta da izlenecektir maçlar tabi. Biz evde izlerken, adamın biri Avrupa'da fink atacak. Daha önce bahsettim projeden. Uğur gidemiyor ama Mustafa 1 ay boyunca Avrupa'da. Henkel sponsor oldu Mustafa'ya. Fa markasını da yanına koydu Mustafa'nın, herif resmen ismini sattı, MustaFa oldu. Yarın gitmeden isteklerimi sıralayacağım. Ne aldırsam diye düşünüyorum. Ne güzel lan, biz evde-ofiste, herif publarda... Bracket olayında gönlümden geldiği gibi salladım. Mesela Nijerya 98 Dünya Kupası'nda da süpriz yapar diye tutturduğum, sempatim olan bir takımdı. Hollanda'yı finale kadar nasıl getirdim bilmiyorum yalnız, öyle bir düşüncem yoktu ama finale yazdırıverdim. İspanya şampiyon, Torres gol kralı olur.

Hiç yorum yok: