21 Mayıs 2010 Cuma

Futbol Tutkusu, Avrupa Yolcusu...


Hiç düşündünüz mü?

1986 FIFA Dünya Kupası Meksika’da oynanırken, sizin bir üniversite öğrencisi olarak Butragueño ve İspanya’yı Madrid Plaza de Cibeles’te, Lineker ve İngilteye’yi Londra’da bir barda, Platini ve Fransa’yı Saint Germain’de bir kafede, Maradona ve Arjantin’i Napoli’de İtalyan dostunuzun evinde izlemiş olup; arkadaşlarınıza ve çocuklarınıza, o unutulmaz seyahatinizi yıllardır nasıl da bıkmadan usanmadan, 1986’daki heyecanınızla anlatıyor olabilmeyi...

Projenin küçük bir özeti burada. İki arkadaş, Uğur Karakullukçu ve Mustafa Özdemir'in aklına güzel bir fikir gelmiş, bunu da gerçekleştirmek için büyük çaba sarf ediyorlar. Firmalarla görüşüp sponsor bulmaya, kişilerle konuşup destek almaya çalışıyorlar. Mustafa bana muhabbet arasında bahsetmiş ama arada kaynamıştı. Dün Uğur'un blogunda görüp okuduğumda onlar adına heyecanlandım, sanki kendim gidecekmişim gibi. Güzel bir proje, farklı bir proje. Çoğu kişi Dünya Kupası sırasında Güney Afrika'da olmak ister sanırım ama ben de aslında onlar gibi orada mücadele edecek ülkelere gidip, oradaki şehirlerde, o ülkenin insanlarıyla maçlarını izlemek isterdim. Projeyi okurken de "Ne güzel fikir oğlum, niye benim aklıma gelmedi?" diyerek kıskanmadım da değil hani. Fikirlerini büyük ihtimalle gerçekleştirecekler, yolculuğa epey yaklaştılar. Ben şimdiden kazasız-belasız, bol eğlenceli bir şampiyona diliyorum onlara. 34 gün boyunca takipte olacağım. Londra'da bir pubda izleyecekleri İngiltere-USA maçını merak etmeye başladım bile.

Hiç yorum yok: