9 Haziran 2010 Çarşamba

Neler Çektim Bir Bilsen...


Favorilerimi görenler, 'Vaay favori yapmışsın, yeni moda bu mu?' diye soruyorlar ve bu fena halde canımı sıkıyor. Fakat bunun sebebi; 'Yea moda nedir ağğğbi? Sikimde değil yağni...' türünden kolpa bir düşünce değil de birinin yaptığı bir şeyi modaya bağlamaya çalışan insanların varlığı. Ne yani, illa moda mı olmalı lazım favori uzatmamın sebebi?

Dünya kupasında, pek umudum olmasa da, İngiltere'yi destekliyor ve seyir açısından güzel bir turnuva olmasını diliyorum. Boşa izlemeyelim... Fakat Fransa'nın sürüm sürüm sürünmesi en büyük temennim.

15-25 Haziran'da Ukrayna'dayım. Sonra geri geleceğim ama hemen akabinde büyük ihtimalle, bir aksilik çıkmazsa, uzun bir süre yaşamak için orada olacağım. Asıl amaç dil eğitimi de bunun yanında güzel bir iş fırsatım da var. Hiç tepesim yok.

'Benim için cinsellik ikinci hatta üçüncü planda'

Duyan da hiç Ukrayna kadınlarını hesaba katmadım sanar. Ne kadar da mütevaziyim, 'İşte hem Rusça-Ukraynaca, hem iş...' Şimdiden ayarladım bir kaç bağyan. Bir kaç tane de Antalya mevkilerinden arkadaşların tanıştıkları ve yönlendirdikleri oldu, onlara da bir tanışmak gerek.

'Ukrayna'da kızlar teklif ediyormuş.'

Ukrayna'ya gideceğimi öğrenen arkadaşlarımın yapmaktan vazgeçemedikleri şakalardan biriyle bu mevzuyu noktalıyorum; 'Gelirken Free-Shop'tan karı getir bize ehe mehe'

'Ukrayna'dan ciddi teklifler aldım, herşey eşimi ikna etmeme bağlı. Boşanalım diyorum boşanmıyor şırfıntı. Evli de gidilmez ki şimdi oraya...'

Yaklaşık bir haftadır İstanbul'da, bir arkadaşım yanında mülteci hayatı yaşıyorum. Burada şartlar çok kısıtlı, bir boğaz manzarası bir de Beatles Rockband ile vakit geçiriyoruz. Devlet bize yardım etsin, mağduruz.

Önce Solo Play'de gitarı alarak Hard mode'u bitirdim, sonra bateride Hard Mode'u komple bitirdim. Sıra geldi expert'te ikisini birden bitirmeye de bateri için bir deneyeyim dedim expert'i, giderim bateri alırım daha iyi lan. O ne öyle! Ve youtube'da %100 çalan adamlar var, manyak mısınız oğlum?

Mentalist diye bir diziye sardık bu aralar. Başroldeki abi, Lugano ile Metin Uca'nın bir alışveriş merkezinde 'Çocuklarınızın Tipi Nasıl Olacak?' temalı, adını hatırlayamadığım sahtekarlık ürününe beraber girdiklerinde çıkan sonuç ne olursa işte o...

Nedense bu üç adamın da sinir bozucu bir gülüşleri olsa da, sürekli gülüyor olmaları gözümden kaçmadı. Ike Shorunmu, neredesin?

Dizi güzel ama... Hafif Dexter tadı bırakıyor damakta. Çoğu kişi 'Dexter çakması' olarak görebilir bu sebepten. Biz biraz da 'Katil kim?' oynayıp skor tutup eğlendiğimiz için o kısmını atlamış olabiliriz.

Fazla zamanınızı almayacağım, 'bundan böyle Dinamo Kiev de evde izlenir' diyerek noktayı gediğine koyuyorum.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

birazda mütavazi olmayı denersiniz belki, değişiklik olur

Sir Douglas McGiven dedi ki...

ne açıdan?

Sekerford dedi ki...

amcoğlu ukraynaya gidecekmişsin

Sir Douglas McGiven dedi ki...

salı günü gidiyorum abi