31 Mart 2010 Çarşamba

Sabah Ereksiyonu

Dün hem eve maçın başlama saatinden on dakika sonra gelmem hem de ülkemizdeki yayıncı kuruluşun, ne kadar sportif faaliyet varsa hepsinin şifrelenmesinin ardından elimizde kalan tek zevk olan Şampiyonlar Ligi'nin de içine etmiş olması ve şifreye dahil etmesi sonucunda link arama çalışmalarına girmem sebebiyle 15. dakikadan sonra sahip olabildim bu karşılaşmayı izleme zevkine.

Görüntü karşıma geldiğinde United çoktan 1-0 öne geçmişti ki bu kuponuna handikaplı United galibiyeti yazan biri için inanılmaz bir başlangıç oluyor.


Golden sonraki dönemde Rooney'nin ilerideki tek başına çabalaması ve United'ın orta sahadaki ciddi pas hatalarının/top kayıplarının sonucunda nihayete varmasa da üç-beş tane Bayern atağı seyrettik. O andaki şahsi kanaatim kanat destekli tek forvet çıktığımız çoğu maçta olduğu gibi rakibin yorulmasını bekleyip ikinci yarıda bir gol daha atacağımız, hem kuponumun tutacağı, hem de göynümün sevinçle dolacağıydı ki pek öyle olduğu söylenemez.

United defansı yine bildiğimiz defans, Rio Ferdinand'ın geri dönmesi de pek bir şeyi değiştirmemiş anlaşılan. Hamit'in kaleye yollamaya çalıştığı ama bir şekilde kale önüne pas olarak giden topa iki kişinin arasında boş duran Olic ayağını sokabilseydi ilk yarı daha değişik bir seyre sebep olabilirdi, olmadı. Sonrasında, Rooney'nin kaçırdığı gol de evlere şenlikti aslında.

Robben'in eksikliği elbet bir şeyler eksiltmiş Münih'ten fakat Hamit'in de iyi oynamadığını söylemek hata olur. İkinci yarının ortalarında defansı ipe dizip çektiği şut Van der Sar'ın üzerine değil de biraz daha köşeye gitse jeneriklik bir gol izlemiş olacaktık. Gerçi maçın o anlarında karşılıklı çok güzel ataklar izledik ve sonrasında oyun biraz duruldu.

Oyun durulunca önceki günden beri uykusuz olan ben, uyuma gafletinde bulundum bilgisayar ekranının karşısında. İçim geçti, vücudum attı, ne dersem diyeyim... Maça bahis koyduğum için, hatta uçuk bir bahis koyduğum için olacak, rüyamda karşılaşmanın sonucuna bakmak için internete girdiğimde maçın 4-3 Münih galibiyeti ile sonuçlandığını görüp küfür etmeye başlıyordum.

Olayın rüya olduğunu ise uyandıktan sonra anladım fakat ta İsviçre'lerden tuttuğum takımlara (Spurs, United, vs...) karşı bulduğu hiçbir açığı kaçırmadan benimle mütemadiyen dalga geçen fakat kendi takımlarında bir arıza olduğunda susmayı tercih eden Ceyhun dostumun Msn'den yolladığı "United'a son dakika şoku!" mesajını görünce bir teslik olduğunu anladım.

Sabah ereksiyonumu bir yana bırakıp, hemen bahis sitelerindeki sonuçlar bölümüne yöneldim. İki üç tane farklı siteden açtım ki skordan emin olayım. En azından beraberlik bekliyordum ama 2-1 yenilmişiz, yazık olmuş. Gerçi skor önemli değil, "2-1 de iyi bir skor deplasman için ehehehe" diyip kurtulursun işin içinden de, Rooney'nin bacağı eline almış olması kötü.

Haftasonu oynanacak Chelsea maçında çok büyük ihtimalle yok, rövanş maçına bile yetişememe durumu mevcutmuş BBC'ye göre. Bu noktada geleceğimizin Berbatov'a kalması benim için endişe verici bir durum.

Old Trafford'taki karşılaşmada ne olursa olsun turu atlayacağımızı düşünüyorum yine de. (Bugün de Barcelona'ya mı handikaplı versem lan?) :sıyır:

Fotoğraflar: AP, Reuters, Getty (Hepsinden birer tane var. Şu fotoroman tadında olan Rooney'nin sakatlanma anı Reuters'ın fotoğrafı.)

1 yorum:

Sheed dedi ki...

berbasex!