19 Ocak 2010 Salı

O Eli İndir!

Maçtan önce verdiği demeçlerle ne kadar puşt olduğunu belli etti Tevez.

Tamam belki hakettiğin değer verilmedi, sorunlu da ayrılmış olabilirsin ama sırf derbiden önce prim yapmak için iki yıl ekmek yediğin kaba, tükürmeyi geçtim, sıçmak nedir, tartışılır.

İki gol attı Tevez bugün United'a, ilk gol penaltıdan...

Demeçlerini bir yana koyacak olursak ilk golden sonra United kulübesine gidip mimik ve jestlerle saçma sapan hareketler yaptı. Şunun gibi;

Eh Sir lafını sokacaktır sokmasına da, Neville o kadar sabredemedi. Neville sabredemeyince Tevez de cevabını oracıkta aldı tabi. Bunun gibi;

Adam değilsin Tevez, United'ın verdiği en doğru kararlardan biriydi seni göndermek şu son 5-6 yılda...

Maç hakkında bir iki kelam etmek gerekirse, Sir'ün Carling Cup'ı siklemediği yıllardır karşı duruşu ve sürdüğü kadrolardan belli fakat eşleşmede City gelince biraz toparlanmış.

Anderson artık tahammül sınırlarını zorluyor...

Defans ciddi ciddi SOS veriyor, anırıyor, orgazm çığlıkları atıyor! Dabıl penetreyşına maruz kaldığımız da aşikâr bu gece...

70-90 arası United inanılmaz bir baskı kurdu, 4-5 tane de çok net pozisyon yakaladı ama nihayete ulaşamadık... Rooney 3 kere Given'a takıldı ki Given'ın hakkını vermek lazım, kedi formuna geçti herif.

Valencia'nın boş kaleye kaçırdığı pozisyon hakkında Kutay'ın yorumuna başvurmak istiyorum;

"valenica, united'ın guizası olur dediğimde bunu kastetmemiştim ama eğrisi doğrusuna denk geldi.."

Powered by Twitter

Neyse, daha bunun içeride oynanacak ayağı var. Deplasman için 2-1 güzel skor, güzel demeyelim de katlanılabilir derecede bir skor...

Şaka maka yine 5 dakika uzatma oynandı.

Birileri 'düğmeye basmış olmalı' Muhittin!

Fotoğraflar: Getty Images (Kırmızı düğme anonim, arşivden...)

6 yorum:

Homidi Gırtlak dedi ki...

Biraz fazla taraflı bir yazı olmus gibime geldi.(Belki de ben united'dan pek hazetmedigim icindir, gerci city'i de pek sevmem) Neyse bence su anda tevez united'ta cok cok rahat ilk 11 oynar ve hücum hattında berbatov owen nani valencia hepsinden daha yararlı olur.Gerci sen sanırım tevez'in kişilik olarak united a yakısmadıgını soylemişsin ama bence tevez su anda united' baya bir faydalı olurdu

Sir Douglas McGiven dedi ki...

taraflı olmasına taraflı yazı zira united taraftarı olarak yazıyorum ve tarafsızlık gibi bir ilkem de yok bu mevzuda.

tevez united'da oynarken de sevmediğini ve gitse daha iyi olacağını yazdım defalarca.

iyi futbolcu mu? iyi, lafım yok. United'ın şu hâliyle ilk 11'de yer bulur mu? bulur... fakat ben sevmiyorum.

kaldı ki kulüpten ne şekilde ayrılmış olursa olsun bugüne kadar verdiği demeçler, dün sahada yaptıkları terbiyesizlikten başka bir şey değil ki bu da kişiliğini ortaya koyuyor yeterince...

neville'ın yaptığını da tasvip etmiyorum ama bu kadar kaşınan birine az bile sabrettiler, o yüzden güldüm ve geçtim.

Homidi Gırtlak dedi ki...

Kişiliği konusunda zaten haklısın birşey diyemem. Bu konuda manchester city'e gelen yeni isimlerin hep bir vukuatı oluyor. Tevez'in açıklamaları macta yaptıkları, adebayor'un arsenal macındaki hareketleri ve yalnıs bilmiyorsam Mancini'nin " City, United'tan daha buyuk kulüp olacak" gibi bir aşıklaması vardı. Bir sorun var ama ne oldugunu anlamadım

Sheed dedi ki...

united duruşu, chelsea vuruşu..

Tayshaun dedi ki...

hareket yunaytıd zamiasına değil direkt neville'e, cevabı (?) neville'in vermesi de ondan. city'e satıldığında "o kadar etmez" babında bir şey demiş sanırım gary dayı -ki kardeşini de sevmem, ailecek tiskinirim- tevez de golden sonra "al bu da sana girsin" babında olmasa da laf ya da el sokmuş. hatta maçtan sonra idiot, footlicker gibi şeyler söylemişti eleman. ben bu davada tevez'in yanındayım

Sir Douglas McGiven dedi ki...

her ne kadar tasvip etmiyor olsam da neville'ın hareketini, sene başından beri susmayıp fırsat bulduğu her an united'a bir şekilde sallayan Tevez'in o hareketi hakketiğini düşünüyorum.

daha maç oynandığı sırada canlı canlı gördüm, yarım saat içerisinde de fotoğraf internete düştü oradan alıp koydum zaten. spikerin de o an dediği hareketin kulübeye olduğu, fotoğrafı aldığım kaynakta da yazan da hareketin kulübeye olduğu için yazıda da ona göre yazılmış oldu.

ha daha sonra neville'a yaptığı, neville'ın da buna karşılık verdiği yazıldı çizildi ama maçın hemen sonunda koyduğum için yazıyı biraz geç oldu benim için.