6 Ocak 2010 Çarşamba

Hem Çalışıyor Hem Eğleniyoruz Heyo!

Bu aralar yazıdan çok fotoğraflarla, internetteki acayipliklerle haşır neşirim mazur görün böyle üst üste resimdir, fotoğraftır bir şey yazmadan tıkıştırıveriyorum...

Şu ünlü geyiklerden vardır ya hani, ünlü bir telekominikasyon ya da internet devi şirketin Amerika'daki ofisinden kareler aktarılır. Sen de onlar her gün hiç çalışmıyor, deliler gibi eğleniyor, bilardo masalarının, turn-table'ların üstünde sevişiyorlar, hem de üstüne her ay başı en az bin milyon dolar maaş alıyorlar zannedersin ya... Heh işte Facebook-Twitter-Google ekseninde nölüyor lan şeklinde bir bakış atacağım olaya.

Facebook bu noktada çocuğu koymuş diyorum ben... Set olarak biraz daha eksik olsa da mekan on numara corç, iç mekan tasarımı da kuğuaaal yane... Google'da ise böyle bir mekan yapılmamış, disgasting!

Google'ın Turn-Table'ı, mikseri falan yok belki ama mesela Twitter olacak hayvanoğlu hayvan çalışanlarını ofisinin bi ucundan bi ucuna yürüterek gönderirken Google ve Facebook bisiklet tahsil ediyor lan! 3500$ + Stüdyo Daire + Bisiklet, iyi iş.

'Banca, çalıştığınız işyerinin logosu ve amblamı ne kadar çekiciyse her sabah işe gittiğinızde o kadar moral depolanmış olursunaz, güne işi başlarsınızsu...'

Dese bir tanesi, 'Twitter ne lan öyle? Siyah-Beyaz cansız renkler (Beşiktaş'la alakası yok lol lmao), sikko bir font da seçilmiş...' derdim.

Google mesela daha gelenekçi, daha bir kültüre bağlı gibi duruyor. Bize yıllarca sanki Amerika'nın her yerinde bir şubesi varmış gibi gösterilen Joe's restoranlar zincirinin klasikleşmiş tabelasından yola çıkarak dizaynı koymuşlar. Güzel olmuş mu? Olmuş, aferin anasını satayım.

Facebook ise biraz daha yavşak, larç, daha bi relaks yane. Önüne gelen panoya bir şeyler yazmış. Neymiş efendim?

Steven wuz here bitches!

Binlerce Steven var ulan! Biz de orada olabilirdik puşt, neyin şeklini yapıyorsun? ÖSS'ye biraz daha asılaydım zamanında...

Yalnız benim eğer bir tercih yapıyor olmam gerekseydi (ÖSS'ye asılmış olduğumu varsayıyorum) Google'daki ortam daha iyi gözüküyor. Oraya giderdim burslu...

Kaynaklar: 1 2 3

2 yorum:

Major dedi ki...

bide pixar'ın ofisi varda. o da cok acayip hani.

kutay dedi ki...

google'da kızlar teklif ediyormuş..