18 Ocak 2010 Pazartesi

Jester From Leicester

Decider'a giden Masters finalinde kazanan Mark Selby oldu. Ben de bu turnuva ile snooker'ı izlemeye başladım. Kanım Mark Allen'a kaynadı önce, çeyrek finalde elendiği Selby'i de şu final sonrasında kafa kafaya koyarım Allen ile, hatta bir adım öne bile geçti diyebilirim. Bir gerçek var ki, o da daha şimdiden O'Sullivan hater olduğumdur. İsmo, el salla. Bak snooker etiketi de açıyorum. Şu turnuvayı izlemesen bile Roket hayranlığını biliyorum. Biraz daha sararsam şu oyuna çok atışırız senle.

Bu arada, final öncesinde turnuva geneliyle ilgili Cem'in yazısı okunası. Bilemiyorum, belki kendi finallerinden vakit bulursa bu şahane final için de birşeyler karalayabilir.

Eurosport'a, Caner Eler, Emre Yazıcıol ve Emre Özcan'a da teşekkürler. Öyle keyifli yayınlardı ki, inanıyorum benim gibi çok kişi kazandırmışlardır bu oyuna.

Fotoğraf:
Getty

4 yorum:

Sheed dedi ki...

benim o yazı da "stream of consciousness" ilkesiyle yazılmış, huyum değildir ama dönüp bakamadım bu sefer zamansızlıktan.. neyse şimdi bi ayar çektik, teşekkürler dayıcıks..

ismo telefonlarını kapadı lan, acayip bi adam.. sen izlemediğini san, adam ilk tur maçında 'frame' özeti verdi telefonda.. bugün de yeni eve taşınmışlar, arkadaşa yanlayıp izleme planları içindeydi..

yeni yazı biraz zor gelir.. hayır 1-2 dersi de geçelim yani :(

Saban dedi ki...

Roket'e laf yok lan! 17. frame'de maviyi kaçırmasaydı herşey çok güzel olacaktı.

Orange dedi ki...

haticeye değil neticeye bakalım şaban :P

Sir Douglas McGiven dedi ki...

aaaasiktir be ordan dedi, bizim bi abi vardı. ne güzel abimizdi. o'sullivan sevsin seni.

bu turnuvaya bakma şansım olmadı hiç :S