7 Ocak 2010 Perşembe

Ada'da Kar

2010 ile birlikte aldı başını bir yoğunluk. Ocak 1'de evde çalışmaya başladım, o günden beri devam. Bir yandan yetiştirmem gereken kitapçıklar var, bir yandan arada Silivrikapı'ya gidip Dünya Buz Hokeyi 20 Yaşaltı Dünya Şampiyonası organizasyonuna yardım ediyorum. Gece kalkıp ne maç izleyebiliyorum ne de ligleri takip edebiliyorum. Maçlar erteleniyormuş mesela, kar gelmiş Ada'ya, muhabbet arasında öğreniyorum. Doğuş'un ellerinden öper birkaç gün daha. İşler bir bitsin, toparlanırım ondan sonra. Gerçi 2010 iş bazında çok yoğun geçecek kendi adıma, onu da belirteyim. Guardian'dan fotoğraf. İsmo koymuş da ben koyamaz mıyım, heh heh. 1996 Şubat'ı, Nottingham Forest-Tottenham ve kar. Burada kar konseptli Ada futbolu fotoğraflarından bir kaç tane daha var. Yine fotoğraf koyup kaçıyoruz, iyi mi?

Hiç yorum yok: