11 Nisan 2011 Pazartesi

Daral Günlükleri #3: Kuruyla Islak Karisti, Ne Menem Bir Sey Oldu...

Ruyalarim seninle doldu tasti, gozumu kapattigim anda yuzun geliyor karsima. Sonra gelisiyor olaylar... Ruyalarim arkadan cok guzel gozukuyorlar.

Gogusleri buyuk gosteren sutyenler cikti cikali sertligim bozuldu. 'Aniden oldu Rasim Bey diyicem, dimdik ayaktaydi birden oluverdi. Ancak iki günde kaldırıriz Rasim Bey. Daha ne diyim yaa!!?'

Dün gece hiç tanımadığım bir erkeğe sırf mala benziyor diye usulca sokulup Turkce küfürler yağdırdım Ukrayna'da... Kafam nasil dumanli...

Kur be masayı Madam Despina!

Hangi hayvan oglu hayvan bu, ciceklerle bezenmis yatagimdan kaldiran beni?
Yalvariyorum serefsiz olumlu, siktir git basimdan!
Sesin kara tahtalarda gezinen bir tirnak gibi ve gorunusun uzaktan Metin'e (Senturk) yakindan gotume (McGiven) benziyor olmali. Nefret ediyorum senden!

Bu sene de iyi kis yapti heeee...

Tune in, turn off, drop out, drop in, switch off, switch on and explode!

Bir sise Cabernet Sauvignon, gece, sessizlik, camda misafir serinlikler, sigara... Seni dusunmek istedim, Butun hazirligim bundan iste... Duy sesimi merlot üzümü!

Saka lan saka, kari isterem, kari isterem!

That rug really tied the room together dude.

Zaman matinesi! Pastalar, borekler, Kusum Aydin-Yilmaz Morgul ve Fatih Urek'in yeni stilleriyle bos gosterdikleri bir sey. Parayi kirarim, homuagoyarim!

Bir deniz kiyisinda oturup kisi, bir dagin zirvesinde ayakta yazi beklemek. Yol ustunde baharlar olsun hepimize.

Groovy baby. My powers would all be austin' you.

Su son gelismelerin isiginda, bir kac yillik birikimimi dokuyorum: Gercekler Hacidir! Yesili sev, OSYM'yi falan koru.

O bey, your master Luke... Gordun mu saygi durusuna gececek, elini opeceksin. Akilli ol lan!

"Batiyor ama acitmiyor senin sevdan" demisti ya Yasar insani... Cevabim var!

Sevmek, olgun bir kirpinin ustune ciplak gotle oturmakdir. Al iste, gotum kan revan icinde!

Danalar, inekler, tavuklar kesilmesin, kurban edilmesin diye anirip akabinde gozyaslarina bogulup sov yapmalarindan sonra sivrisinekten rahatsiz olan, orumcekten korkup onlari duvara yapistiran zihniyet, sozum sana; Sikimi Yeaaaaaaaah!

Meryam girli, toreyi biliyin... Kirli o!

'Iyi gunler hanimlar, beni yan masadan gonderdiler...' taktigi buralarda bile ise yariyormus. Gulduruyormus da lan...

Polisakkarit, disakkarit, glikoz abov!

Sol fa mi re do si si do re mi nik fa re kük re di roc co sif re di!

I'm fuckin' years old dude, Ok? I said fuckin' years old. Now, just leave me alone dude, leave fuckin' me alone. Alone fuckin' me dude!

Sozlerimin ucu acik
Accik da ucuk kacik
En sevdigim seydir cacik
Yo!
Rap'imi hissedebiliyor musun lo
Lanet olasıca beyaz kıçlı?
Ben hissedemiyorum da
Bir de sana sorayim dedim
Mamimi mamimi hamini humunu

Man thinks, god laughs...

Bugun, yagmurlu bir kadin sacidir corbanin icindeki.. Senin sacin degildi besbelli, zira corbadaki rofleli. Corbanı dokme kucuk kiz, birak uzulmeyi... Bir daha burada yemeyiz.

Mavi jojoba taneleri bana seni hatirlatiyor ex-askim!

Kendi bokundan tiksinen insanoglunun sabahlari ayna basinda saatlerini gecirebilmesine bir anlam vermek isterdim. Bir farkimiz yok lan!

My momma always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." ... wanna chocolate?

Bir daha ustunde gecelim, icinde bir milyon sterlin olan bond cantanizi kacirdik. Simdi beni iyi dinleyin ki her sey konustugumuz gibi olsun rica ediyorum Bay Matthew. Yorkshire'in dogusunda, nehrin hemen kenarindaki ambara kizi getireceksin. Polis yok, yoksa parayi harcanmis bilin. Bay Matthew? Bay Matthew? Bay Matthew kime diyorum ben allasen? Bay Matthew? Ya Steven dedim sana olmaz bu is diye ya!

John Lennon Turkiye'ye gelse konserine tabi ki giderim.

Kendimi kaybe diem!

Hiç yorum yok: