30 Mayıs 2009 Cumartesi

Orgy'nal Bir Buluş: Chat Board

Böyle sikko bir icat vardı lan, yatmadan önce hatırladım. Daha hâlâ yatmış değilim gerçi ama az önce niyetliydim, o ara yaşandı böyle bir şey.

Reklamı falan vardı bunun. Hayal meyal hatırlıyorum, çocuk kırmızı kazak giyiyordu. Altında da lacivert kot, bordo ayakkabı ve lacivert çorapları vardı. Yoktu tabi, ne bileyim lan ben. Ama telefona klavye falan takmış işte aklınca takılıyor derken Ericsson'dan Ajan Smith tadında tipler girip projeyi alıyorlar, küçültüyorlar ve süper bir icatmış gibi önümüze koyuyorlardı. Neymiş? Chat board...

Sonra o projeyi alan ajanlar şirket binasındaki fotokopi odasında orgy partisi yaparken basılıp uyarı almış, fakat uslanmayarak hemen iki hafta sonra kolonoskopi odasında şokella partisinde basılıp kovulmuşlardır. Onların projeleri olmadan daha fazla ayakta duramayan şirket ise ilk bulduğu yere oturup orada da kalp krizi sonucu yaşamını noktalamıştır.

Hazin bir öyküdür, anlatayım istemiştim. Anlattım, artık benim buradaki görevim bitti.

Hiç yorum yok: