28 Mayıs 2009 Perşembe

"Bu Maç Evde İzlenir Dayı!"

Tarih 5 Mayıs 2009, yer Taksim, James Joyce Irish Pub. Şampiyonlar Ligi'nde Manchester United - Arsenal yarı final eşleşmesinin ikinci ayağındayız. Genç Subaylar + Sorumsuzluktan Sorumlu Devlet Bakanı'ndan Doğuş ve yakın arkadaşlarından Gencer insanı, Numaraİki'den Cem ve sevgili biladerim Doğan ile maçı takip ediyoruz.

United taraftarları Doğuş ve Cem'in keyfi yerinde, karşı tarafta ise Doğan'da moral sıfırlanmış durumda. Maç artık baymaya başlamış, geyik muhabbeti de bir yerde durmuş durumda, bildiğin saçmalıyoruz. Arada bir önümüzdeki genç İngiliz apaçilerin yaptıklarına yarılıyoruz vs...

Gürkan: Dayı bu ne ya!? Evde izleseydim keşke maçı...
Cem: Aynen dayı, fena baydı.
Doğuş: Oğlum harbiden lan, bu maçı stadda izliyor olsam "BU MAÇ EVDE İZLENİR HOMUAGOYYUM!" diye pankart açardım...

Bir iki saniye duraksadık, birbirimize baktık. Geç idrak ettik ama şu son cümle o bayık ortamda fena yardı masayı. Esprinin etkileri sürerken "bumacevdeizlenir.blogspot.com" dedim ve dozu daha da arttı.

Gel gelelim, o maçı bitirdik, espri zaman zaman tekrar hortladı, ama baymadan. Bu gece de Kadıköy'de yine Genç Subaylar'dan Oğuz ile Barcelona'nın zaferini izledikten sonra eve geldiğimde Doğuş ile konuşurken bloglayasım geldi. "Dayı ben blog açmaya kalksam isim bulamam zaten" dedim demesine ama saniyeler geçmeden aklıma geldi yine bu espri. Espiri olmaktan çıkıp icraata döküldü.

Haydi bakalım, aldık yine başa bela, kolay gelsin.

Hiç yorum yok: