18 Mart 2011 Cuma

Zdravstvuite Moi Druz'ya!

Shakhtar Donetsk - Roma maçında Donbass Arena'da bulunmanın keyfini yaşadım. Maçın üstünden uzun süre geçti bu sebepten artık ne yazsam boş gelecek, biliyorum, bu yüzden maçla alakalı bir şey yazmak yerine fotoğrafları ve videoları paylaşmak daha iyi olacak sanırım.

Yerimizi kale arkasında aldık.

Stadın içi... Çay-kahve-bira-hot dog ne ararsan var. Bardakta sıcak çorba falan da var ki gerektiğini kesinlikle söylemeliyim zira insanın boku donuyor. Bunun yanı sıra acayip kaliteli bir mekan.

Türk'üz, hemen araya kaynadık. Biz de açtık bayrağı fotoğraf çektirdik...

Bu abi aslen Zenit taraftarı ve St. Petersburgh'da ikamet ediyor anlattığına göre ama bütün kale arkası herifi tanıyor. Artık amigo lideri midir nedir bilemiyorum, aralarında nasıl bir bağ varsa...

Zavallı Doni... Kale arkasından yediği ve muhtemelen de anlayamadığı küfürlere mi yansın, maç orta sahada/Shakthar kalesinde geçerken bokunun donmaması için sürekli hareket etmek zorunda olmasına mı yansın... Hezimete uğramış olmaları da cabası...



Bu videoda sevgiyi anlattım. Açılış seramonisi bir yana, karşı tribünde "
kupaya giden yol" babında açılan kartonlar görülmeye değer. Şayet yakalayabilseydim dakika 80'de o yolu Roma taraftarlarının görebileceği şekilde çıkışa yönlendirip tribünden çıkışa doğru koşmaya başladılar. Komikti ama şimdi ben anlatınca olmadı tabi... Aslında bir arkadaş var bizim o anlatınca...



Bu da bizim bulunduğumuz bölgenin sağ tarafındaki, bizim eskilerin tabiriyle 'maraton', kısmın yer yer içine sıçtığı bir Meksika Dalgası denemesi. Farketmeden uzunca çekmişim, bir yerden sonra kapatabilirsiniz zira bir değişiklik olmuyor videoda.

Hiç yorum yok: