5 Ocak 2011 Çarşamba

Şahan


En azından benim çevremde Şahan Gökbakar'a sempati ile bakanın sayısı bir elin parmaklarını geçmez. Ben ise an itibariyle nötrüm, gidişatın negatif olduğu da aşikar. Çakma Jack Nicholson triplerinin ya da magazin basınında sürekli başka saçmalıklarıyla gündeme gelen, kendini yukarıda gören haliyle bu durum gayet normal. İlk televizyon programının videoları dönem içinde bizim okulun ftpsinde Lost'un çok üzerinde talep edilen, yurt insanlarının üzerine en çok konuştuğu malzemeleri sağlayan şeylerden olmuştur. O dönemki pek çok işini bayağı sevmemin ötesinde, bizlerle aynı okuldan mezun olmuş, okula dair bazı şeyleri ince ince işlemesi ile kalbimizi kazanmıştır. Özellikle "Salih Ağabey" karakterinin, benim de favori yurt görevlilerimden olan Salim abimizden esinlenme olduğu konusunda ciddi ipuçlarının olması da benim tarafımda bir başka unsur zira bir ara o da yurtta kalmış, Salim abi de orada yurtta görevlisiymiş. Salim abinin, ziyadesiyle geyik, biz dışarı çıkarken "olm şunu yatırıversinize lan" diyerek sürekli elimize iddaa kuponları veren, internetle fazla haşır neşir, Fin kızlarla chat yapan bir insan.

Bunların da ötesinde yaptığı işlerde en arkada kalacak filmleri bile ben sinemaya gittiğimde beni nice ünlü komediden çok daha fazla güldürmüş biri. Yaptığı en iyi çalışmalardan biri de "feat. Cem Yılmaz, Sahte Hoca"dır kesinlikle.

Hiç yorum yok: