30 Kasım 2010 Salı

En İyi 20 Kanye West Şarkısı

Rolling Stone'un playlist sayısına benim de katkım olsun. Aslında listeyi 10'da tutmayı planlıyordum ama, baktım güzel şarkılar dışarıda kalıyor, listeyi 20'e genişlettim. Kanye West'in bütün albümlerini dinlemiş biri olarak söylüyorum, liste çok subjektif bir listedir.

İlk olarak, albümleri en çok sevdiğimden sevdiğime doğru bir sıralayayım.
1- Graduation
2- 808's & Heartbreak
3- Late Registration
4- The College Dropout
5- My Beautiful Dark Twisted Fantasy

Şimdi de 20 şarkıdan oluşan mis gibi listemiz geliyor

20- The New Workout Plan (The College Dropout)
19- Heard'em Say feat. Adam Levine (Late Registration)
18- Hell Of A Life (My Beautiful Dark Twisted Fantasy)
17- Jesus Walks (The College Dropout)
16- Bad News (808's & Heartbreak)
15- All Falls Down feat. Syleena Johnson (The College Dropout)
14- Gold Digger feat. Jamie Foxx (Late Registration)
13- Good Life feat. T-Pain (Graduation)
12- Through The Wire (The College Dropout)
11- Homecoming feat. Chris Martin (Graduation)
10- Touch The Sky feat. Lupe Fiasco (Late Registration)
9- Amazing feat. Young Jeezy (808's & Heartbreak)
8- Flashing Lights feat. Dwele (Graduation)
7- Heartless (808's & Heartbreak)
6- Good Morning (Graduation)
5- Love Lockdown (808's & Heartbreak)
4- Diamonds From Sierra Leone (Late Registration)
3- Can't Tell Me Nothing (Graduation)
2- Stronger (Graduation)
1- I Wonder (Graduation)

Grooveshark satış koyduğundan dolayı listeyi fizy'de yaptım. Alın, afiyet olsun.

http://isiksaban.fizy.com/p/kanye

Listeler devam edebilir, etmeyebilir de. Crystal Castles listesi yapasım var.

2 yorum:

Faruk dedi ki...

jesus Walks ve Bad News'un hakkı yenmiş. Kahrolası aynasızlar.

Mehmet Emir Çağan dedi ki...

bunu yeni görüyorum, welcome to heartbreak'in olmayışı seni infaz etmeme yeterli sebeptir şaban. gürkan'da hakkında bir kaç kelam edecektir diye tahmin ediyorum welcome to heartbreak'i koymadığın için.